knooot Skrevet Mars 18, 2007 Skrevet Mars 18, 2007 felgene foran er 9 x 16 et 8 og felgene bak er 10 x 16 et11. vurderes solgt, men kun til riktig pris! felgene er ikke 100% strøkne, men med et strøk med lakk blir de nok meget bra!! KOM MED BUD!! http://img69.imageshack.us/img69/6608/0 ... 196ax1.jpg
knooot Skrevet Mars 18, 2007 Forfatter Skrevet Mars 18, 2007 BBS RS ja! jeg har ikke helt sansen for disse felgene selv, syns så klart de er meget tøffe og så er det rått med 10" breie felger på e28. så jeg syns egentli det er synd å selge felgene, men om jeg skulle få et tilbud jeg hadde likt så kunne jeg solgt dem. dette er sjeldne felger som mange er ute etter!! en jeg kjenner ville gi meg 5000 for dem med dålige dekk. men da bruker jeg dem heller selv til bane kjøring!!
knooot Skrevet Mars 20, 2007 Forfatter Skrevet Mars 20, 2007 bud notert, men lar det ligge litt til før jeg bestemmer meg. mange som er på jakt etter sånne og her har dere en gyllen sjangse folkens
Runar-CSi Skrevet Mars 20, 2007 Skrevet Mars 20, 2007 Den er grei, kan eventuelt komme å hente de på dagen med kontant betaling...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå