Azeton Skrevet Mars 18, 2007 Skrevet Mars 18, 2007 Denne svarte runde boksen du ser.. som den blå slangen går til. hva er dette? Prøvde og følge slangen menden stoppet halveis under bilen. så var det vel enn 1m uten den slangen før jeg så resten av den gikk bakover med 3 andre rør.. hva er det? Og den kontakten som sitter på kardangen til speedometeret. jeg finnner den svarten ikke Slenger opp et lite bilde av bilen hvordan den står nå..
bård Skrevet Mars 18, 2007 Skrevet Mars 18, 2007 Den boksen er en slags ekspansjonstank for bensintanken..
Azeton Skrevet Mars 18, 2007 Forfatter Skrevet Mars 18, 2007 men, hvorfor er den slangen da kuttet av? har det mye og si?
Bonden Skrevet Mars 18, 2007 Skrevet Mars 18, 2007 Boksen er kullfilter for bensindamp fra tankutlufting regner jeg med.
Azeton Skrevet Mars 18, 2007 Forfatter Skrevet Mars 18, 2007 Ok, takk. får vel bare ta og sette slangen sammen igjen da:)
Riefarn Skrevet Mars 18, 2007 Skrevet Mars 18, 2007 Dette lurte jeg på også... klarte å knekke festet til ene slangen på denn, så den er ikke tett... må vel sikkert bytte hele greia da?
pallen Skrevet Mars 19, 2007 Skrevet Mars 19, 2007 `Bonden` har helt rett, det er en såkalt Canister som det heter på engelsk. Renser og filtererer bensingasser.
Azeton Skrevet Mars 20, 2007 Forfatter Skrevet Mars 20, 2007 Dette lurte jeg på også... klarte å knekke festet til ene slangen på denn, så den er ikke tett... må vel sikkert bytte hele greia da? Hva har du tenkt til og gjøre med dette da? Vurderte bare og kjøpe en splitter ny slange og legge opp jeg da. Eller er det noe mer som må gjøres?
Riefarn Skrevet Mars 20, 2007 Skrevet Mars 20, 2007 Har bestilt hele greia ny jeg... ettersom der som slangen går inn på filteret er knekt... regner med at dette må/bør være tett så...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå