Maxxsonics Skrevet Mars 18, 2007 Share Skrevet Mars 18, 2007 var i USA nå, utenfor leiligheta vår så sto det en BMW som det sto 323 is på... er det en helt vanlig 323 coupè eller er det noe spesielt med den? bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Mars 18, 2007 Share Skrevet Mars 18, 2007 Tror det er noe amerikanerne har for vane å kalle de der borte, en på forumet her som bor i USA og har en 325is, vet ikke om det er gjort noe effektmessig på de.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Mars 18, 2007 Share Skrevet Mars 18, 2007 får bare opp i ETK at det er levert is utgave av 318 og 325, så er sikkert bare litt dekaltrim:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Mars 18, 2007 Share Skrevet Mars 18, 2007 De kaller vel de 2dørs bimmersa for is trur jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet Mars 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2007 ok... men da vet jeg det... slipper jeg å lure på om det var noe mere spesielt...! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå