missbmw Skrevet Mars 18, 2007 Share Skrevet Mars 18, 2007 Diesel Dyret Bimmi Bimmi Min Wiiiiiiiiiiiii Vårs nye BMW. Første gangs eier på en BMW. Vi begge sa at vi aldri skulle ha det så nå skal det bli løye å se om dette er noe tess. Jeg går fra min merce 1,8 esprit og samboeren går fra en audi 2,5 tdi til en BWM e39 530 d touring sport edition. Mye kult utstyr på den. TV, nav, nivåreg, takluke, avtagbar krok, tlf, sports ratt, alkantara trekk, sport seter, manuell (stort pluss og få i norge å få tak i som er manuell. Et stort pluss når vi skal trekke ei campingvogn) m-tech utstyr: dør lister, frontfanger og bakfanger, felgene men di er bare 17 " skal få oss 19" har ikke helt bestem merke enda. Shadow line lister, angel eyes, sort metalic, alu intr. er der på den også. Dette skal vi gjøre med den: 19", soting, caps fremme, m side speil, tectyl beh, m matter inni, tøffere eksospotte, remus sim kanskje, og sort bmw ringer fremme, større spoiler bak, hmm, noe annet vi kan gjøre med den???? \:D/ Fikk bilen hjem 23.03.07 Gyyyyyydd bil Mercen jeg hadde. Kjempe god bil å kjøre. Savner ham fælt ,men som sagt mercer RUSTER Audien har vi enda, trimmet, går utrolig godt, god bil men bråker fælt og lekker OLJE. Sorry kjære, men den gjør det. Pluss ikke smør dørene på den, vil ikke gå i lås etter på hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mars 18, 2007 Share Skrevet Mars 18, 2007 bilderbilderbilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-A Skrevet Mars 18, 2007 Share Skrevet Mars 18, 2007 Høres pen ut.. Sort til e39 er tøft.. ser det er flere på forumet som har det... Bilder av gliset? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mars 18, 2007 Share Skrevet Mars 18, 2007 Høres veldig flott ut denne E39'n. Og helt supert at dere går fra MB & Aud(a)i til BMW, kan aldri tro dere kommer til å angre . Velkommen til dette supre forumet forresten . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå