HappyHenke Skrevet Mars 18, 2007 Skrevet Mars 18, 2007 Jeg og BMWEntusiasten her på forumet bestemte oss for å ta noen bilder av bilene i dag (E36 320 coupe & E36 325). Vi er ikke noen proffe fotografer, som dere kanskje vil se på bildene , men vi gjorde nå det beste ut av det. (Måtte bruke mobilkamera pga lite strøm på digitalkameraet) Litt info om bilene Coupe'en - 97 modell 320 coupe, montreal blå. Ting som er gjort: M3 speil, M3 front, rød/hvit baklys, hvite sideblinkers, grå blinkers fremme, ellers er den så og si helt orginal. Det kommer snart M3 sideskjørt på den + leppe på m3 fronten, samt nye ZKW lykter med 6000k Xenon og Predator Chromium ringer. Sedanen - fabrikk senket 91 modell 325i, laguna grønn. Ting som er gjort: Røde/hvite baklys, grå blinkers på siden og framme. Ellers er den orginal. Videre planer vet jeg ikke, men har hørt rykter om en aldri så liten økning i motoreffekt.. Edit: Hmm fikk ikke til å bare legge ut bildene.. kanskje noen som forstår seg på det kunne fikset det? Moderatoredit Nautiluz: done. <-- takker!
Ivanrogov Skrevet Mars 19, 2007 Skrevet Mars 19, 2007 Vurder noe annet enn et mobilkamera neste gang dere skal ta bilder
HappyHenke Skrevet Mars 19, 2007 Forfatter Skrevet Mars 19, 2007 er den coupen montrealblå? Det stemmer. Sinnsykt fin farge!
bmw328ci Skrevet Mars 19, 2007 Skrevet Mars 19, 2007 er den coupen montrealblå? Det stemmer. Sinnsykt fin farge! Kunne ikkje vert mer enig Deilig farge, motor også for den del
BMWentusiasten Skrevet Mars 19, 2007 Skrevet Mars 19, 2007 Vurder noe annet enn et mobilkamera neste gang dere skal ta bilder disser du mobilen min? faktisk greit nok for en mobil under dårlige lysforhold.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå