jcvold Skrevet Mars 18, 2007 Share Skrevet Mars 18, 2007 jeg satt å kikke igjennom BMW bildene mine,og så på en E36 jeg hadde ,før og etter styling,og er morro å se hvor forandra de blir. her kan du legge ut bilder av den bilen du har gjort mest med,før og etter. ( ikke list opp modifikasjonene) min gamle E36 320 før etter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RogE36R Skrevet Mars 18, 2007 Share Skrevet Mars 18, 2007 drit fin bil!!! Men omlakkerte du den også? eller fikk den bare en grundig polering? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Mars 18, 2007 Share Skrevet Mars 18, 2007 Ekstrem forvandling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Mars 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2007 takk takk, var stolt av den nei,ikke opplakert,bare polert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mars 18, 2007 Share Skrevet Mars 18, 2007 Veldig pen den E36 din jcvold. Skikkelig shiny De største modefikasjonene har skjedd i fronten, hehe Før Etter Det har skjedd litt andre steder også da, som bak før og etter. Savner den lille potta litt Siden før og etter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Mars 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2007 den fronten der er genial! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet Mars 19, 2007 Share Skrevet Mars 19, 2007 Slenge inn jeg også da.... første bildet er den senket og har lyktelister, det hadde den ikke da jeg kjøpte den, men har ikke bilde fra tidligere... Før: Etter: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Mars 19, 2007 Share Skrevet Mars 19, 2007 Er det der ASA felger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW 320 IAT Skrevet Mars 19, 2007 Share Skrevet Mars 19, 2007 Jepp ASA AR1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trulsen Skrevet Mars 19, 2007 Share Skrevet Mars 19, 2007 Likte speilene på den siste E36'en der. Ganske uvanlig men mye bedre enn m-speilene. Samme med felgene. Sinnsykt fine! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rstockmann Skrevet Mars 19, 2007 Share Skrevet Mars 19, 2007 Før: Etter: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavard Skrevet Mars 19, 2007 Share Skrevet Mars 19, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.T Skrevet Mars 19, 2007 Share Skrevet Mars 19, 2007 Får hive meg på denne jeg også.. Dette bildet er tatt noen dager etter at jeg kjøpte bilen, som dere ser var den ikke noe sælig å se på..Høg som en traktor, røde grunnings flekker o.s.v.. Her er et bilde til: Etter 6 månender eller så, såg den slik ut: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Mars 19, 2007 Share Skrevet Mars 19, 2007 Ser veldig godt her at det er ikke så mye som skal til for å få til en skikkelig fin bil. Senkesett,felger og en litt blank lakk. Gjerne litt toning på vinduene,noen speil,og i enkelte tilfeller en annen front. Mange fine biler her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mms Skrevet Mars 19, 2007 Share Skrevet Mars 19, 2007 før: etter: har dessverre solgt bilen:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå