Mr_Sunde Skrevet Mars 19, 2007 Share Skrevet Mars 19, 2007 Da skjedde det som av og til skjer på glatta. Snurra bilen og fronten i autovernet. Heldigvis så var det lite fart. Er veldig greit at støtfangeren går under autovernet sånn at du får litt skader når du først er i gang Fikk heldigvis litt hjelp av en kompis sånn at vi fikk litt fortgang i arbeidet. Lørdag 10:26: Da hadde jeg i allefall tidsfordriv på søndagen : Søndag 11:49 Søndag 12:34 Søndag 12:42 Søndag 16:04 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betakaroten Skrevet Mars 19, 2007 Share Skrevet Mars 19, 2007 Uflaks...Men du var rask til å få den i stand igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Sunde Skrevet Mars 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2007 Er greit når en har en maken prosjektbil stående i verkstedet som man kan låne litt deler fra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Mars 19, 2007 Share Skrevet Mars 19, 2007 Det må være den raskeste reparasjonen jeg har hørt om:D Kjekt å ha deler tilgjengelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Mars 19, 2007 Share Skrevet Mars 19, 2007 Her gikk det unna, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Mars 19, 2007 Share Skrevet Mars 19, 2007 Tar du jobben med å fikse min også da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingebrigtsen Skrevet Mars 19, 2007 Share Skrevet Mars 19, 2007 Hehe dette var litt morro og se Først litt trist *rullenedover* så plutselig litt glad igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
02dag Skrevet Mars 19, 2007 Share Skrevet Mars 19, 2007 Det verste her er at jeg så en annen som gjorde akkurat det samme for noen uker siden. Han hadde også helt lik bil som deg. Kjørte nordover på østre aker rett ved økern når du kommer under ring3. Han snurra og kjørte rett i autovernet. Lå rett bak meg, men jeg la merke til det for lysa gikk i alle retninger og jeg hørt det sa pang. Men jeg ser jo at du er fra stryn så det kan jo ikke ha vært deg. Uansett så var det jammen kjapt gjort den reperasjonen der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Sunde Skrevet Mars 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2007 Tar du jobben med å fikse min også da eller? Har vel nok med mine egne biler tenker jeg Har skrudd litt på E36 de siste årene så det går jo bra kjapt når man vet hvordan det er sammenskrudd. Skjermen og panseret er jo ikke 100% da dette bare ble rettet i full fart og sprayet med litt spraylakk, men det får klare seg inntil videre. Fikk jo like frontlykter nå da det var to forskjellige på bilen fra før av. Fikk også montert i tåkelysene som jeg hadde plukket ut for EU kontroll. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Mars 19, 2007 Share Skrevet Mars 19, 2007 hadde omtrent lik skade, litt mindre. skjedde vel for ca 10mdn.. skal snart lakke panser:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Mars 19, 2007 Share Skrevet Mars 19, 2007 Ja, men det der er jo bra tidsfordriv på ein søndag Samme farge på donor bilen også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mars 19, 2007 Share Skrevet Mars 19, 2007 Kjedelig med skade, men du fikk jo fiksa det ganske fort da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Sunde Skrevet Mars 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2007 Ja, men det der er jo bra tidsfordriv på ein søndag Samme farge på donor bilen også? Donorbilen var bostongrønn, men det fiksa en fort med litt rubbing, vasking og spraylakk Ble jo ikke så veldig pent, men greit nok. Må få ferdig den andre bilen før jeg gjør noe mer med denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå