Holmen Skrevet Mars 19, 2007 Share Skrevet Mars 19, 2007 Har en E46 som jeg skal koble til en basskasse og forsterker har bmw business cd spiller og høytaler anlegg fra Harman/Kardon. Hvordan kobler jeg på signalkablene til forsterkeren fra cd spiller? -Holmen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djlia Skrevet Mars 19, 2007 Share Skrevet Mars 19, 2007 kan kansje være enklere å bruke en høy til lav adapter for det er ikke mange orginale radioer/ cdspillere som har phono ut-tak... også slipper du jo å dra ledinger bakover noe som på hvisse biler er et lite helv..e! men vill anbefale deg og bruke en adapter av god kvalitet for å få best mulig lyd, kjøpte en til 500 og den funka fjell den... høy/lav adapter = høytaler til phonosignal adapter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Holmen Skrevet Mars 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2007 Hvordan ser en slik kabel ut? Hvor får jeg tak i en sånn? Hvordan skal dette kobles? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audio-art Skrevet Mars 21, 2007 Share Skrevet Mars 21, 2007 Hvordan ser en slik kabel ut?Hvor får jeg tak i en sånn? Hvordan skal dette kobles? Stikk til Steinar På Bugg-boys. Han hjelper deg garrantert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå