haakon Skrevet Mars 19, 2007 Share Skrevet Mars 19, 2007 jada årets teiteste spm.. listene rundt baut slipper og spriker i ulik grad. regner med det er festene og ikke listene som er problemet. har ikke villet ta dem av enda siden jeg ikke vet om det er vrient å få dem på igjen. er det plastklips under der som lett kan dras ut med en spiss tang,nye dyttes inn og list klemmes på eller må det settes av en dag el to til dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Mars 19, 2007 Share Skrevet Mars 19, 2007 Tenker du på listene inni dørene? Dei er berre å dra rett opp, og ta ut eventuelle "klips" som hege igjen med spisstang. Eg har ute desse og vasker under der kvar gong eg vasker bilen, så er ikkje noko stor opperasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon Skrevet Mars 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2007 er de på utsiden av dørene. samtlige har fått lyst til å forlate bilen. må merca husker jeg det kun var plastklips (samtlige røyk ved fjerning av list) og det var enkelt plugg and play,men bmw har vel en mer vrien variant? stikker å kjøper noen klips. regner med de vet hvilke jeg trenger så prøver jeg ikveld. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Mars 19, 2007 Share Skrevet Mars 19, 2007 Vist det er dei utpå døra er det mindre stress å ta dei av. På min der er det listene som er problemet og ikkje festene. Kjeme ein del stein og drit oppimellom, sånn at "festene" på lista blir øydelagt. Koster ikkje mange 100 kr for heilt nye lister og klips. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå