Bmw e39 Skrevet Mars 19, 2007 Skrevet Mars 19, 2007 Har fått en feil med automat gearet. Når jeg setter den i drive, så låser den seg i 4, eller 2 gearet. Dette varierer fra gang til gang. Den kan virke akkurat slik som den skal når jeg starter den, så neste gang jeg starter den så låser den seg i et gear. Noen som har opplevd noe slikt før? Eller tips til hva det kan være?
Toro Skrevet Mars 19, 2007 Skrevet Mars 19, 2007 Nå er det sikkert mange her som vil anbefale deg et oljeskift på girkassa. Mye mulig at det er det som skal til, men jeg ville tatt kontakt med et BMW verksted med en gang!
Bmw e39 Skrevet Mars 19, 2007 Forfatter Skrevet Mars 19, 2007 Nå er det sikkert mange her som vil anbefale deg et oljeskift på girkassa. Mye mulig at det er det som skal til, men jeg ville tatt kontakt med et BMW verksted med en gang! _________________ Min E39 523iA Har nettop skifta ATF olje, men var ikke det. Hadde ikke regna med det heller, men var verd ett forsøk. Kan tenke meg att det er en teknisk feil. Skal til trondheim med bilen 2 april. håper de finner ut av det, å att det ikke blir svindyrt. Takk for svar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå