TOO FAST Skrevet Mars 19, 2007 Skrevet Mars 19, 2007 HVEM bestemmer var i kontakt med biltilsynet i dag ang ombygging fra 318i til 320 i e36 de sa at jeg måtte søke dem å dokumentere at delene kommer fra en 320 stakk ned til bmw etterpå snakket med dem de sa at det var de som kunne godkjenne bilen etter bygging å dokumentere at delene stemmer så sende det videre til biltilsynet å ang ombygging noen som vet noe ang hvis bilen er import kommer det på noen avgifter
oddis Skrevet Mars 19, 2007 Skrevet Mars 19, 2007 Komma og punktum er fine ting. Har bilen vært i Norge minst 10år så er det gratis og ingen avgifter (bortsett fra 400-500kr for nytt vognkort/kontrolltime). Det stemmer som du har fått oppgitt, du må dokumentere hvor du har fått deler fra samt en godkjenning fra BMW merkeverksted at bilen din har alle deler som en standard E36 320i skal ha.
TOO FAST Skrevet Mars 19, 2007 Forfatter Skrevet Mars 19, 2007 da min bil ble registrerti norge første gang i 2002. noen som vet hvor store avgifter det blir.
bimmert Skrevet Mars 19, 2007 Skrevet Mars 19, 2007 trur det kommer ann på motorvolum osv. de vanige tinga? eller har jeg forstått ting feil? er det ikke litt artigere å putte en motor med mer futt i mens man er i gang a? hehe
TOO FAST Skrevet Mars 19, 2007 Forfatter Skrevet Mars 19, 2007 joda det blir ikke helt orginal motor da.blir ettermontert turbo bla +grenrør,filter,chip,+ div
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå