bmw328ci Skrevet Mars 19, 2007 Skrevet Mars 19, 2007 Lurer på å invistere i Powerflex foringer i bærebroene framme og i Svingarmene bak . Men eg ser at det er to forskjellige typer foringer framme på bærebroene hos GS-bildeler. Den ene typen er Exentrisk(hva betyr det?) og den andre er vanlig powerflex. Hva skal eg ha på min 94 320ci?? er prisene på GS pr par eller pr stk? og er det noe stress å bytte selv? og er det eventuelt noen andre plasser som er billigere på Powerflex? Takker for all hjelp
R.E.H Skrevet Mars 19, 2007 Skrevet Mars 19, 2007 eksentrisk betyr at hullet ikke er sentrert i foringa.. (hullet ligger utenfor senteret...)
Azeton Skrevet Mars 20, 2007 Skrevet Mars 20, 2007 å det vil si at du får en annen vinkling på hjulet? Er powerflex mye bedre enn orginale foringer?
Stephan.s Skrevet Mars 20, 2007 Skrevet Mars 20, 2007 Er powerflex mye bedre enn orginale foringer? Lurer på det samme da jeg skal bytte det meste av forstillingsforinger om ikke så altfor lenge.
Mr_Sunde Skrevet Mars 20, 2007 Skrevet Mars 20, 2007 Powerflexforinger er jo en del stivere enn orginalforinger og mye enklere å montere. Jeg har en del Powerflexforinger på bilene mine og jeg syns det fungerer greit. Det er også en del som anbefaler Superflexforinger da disse skal vere en del bedre enn Powerflex, men har ikke prøvd disse selv. Her er dette diskutert litt
bmw328ci Skrevet Mars 20, 2007 Forfatter Skrevet Mars 20, 2007 eksentrisk betyr at hullet ikke er sentrert i foringa.. (hullet ligger utenfor senteret...) noen fordeler eller ulemper med eksentrisk foring? og kan jeg montere en eksentrisk foring viss eg orginalt har sentrisk foring??
Jan e34 Skrevet Mars 20, 2007 Skrevet Mars 20, 2007 Eksentriske foringer gir bedre styrefølelse i rattet. Eksentriske foringer kan du montere selv om du har sentriske nå. Er det noen som vet med sikkerhet om man må ta hjulstillingskontroll etterpå, noe jeg gjetter på at man må?
BMWBenny Skrevet Mars 20, 2007 Skrevet Mars 20, 2007 Hvordan er det å montere powerflex foringer selv uten noe spesial verktøy? For man må vel ha noe hydraulik saker ved montering av orginale foringer?
gdf Skrevet Mars 20, 2007 Skrevet Mars 20, 2007 Du trenger vel bare grunnleggende håndverktøy, jekk/bukker og blåselampe/varmluftpistol... og mange gode banneord tilgjengelig... trenger ikke noe serlig mer enn det, såvidt jeg vet.
tmp Skrevet Mars 20, 2007 Skrevet Mars 20, 2007 Monterte eksentriske bærearmaforinger bak på min gamle e30 touring.. Stilte de slik at spissinga blei en hel del bedre.. Stilte begge likt i bærearmen, og det blei strøkent på hjulstillingskontrollen.. Slitte ikke dekk på innsida bak i det heletatt etter det..
P.O.M. Skrevet Mars 20, 2007 Skrevet Mars 20, 2007 I og med at slike Powerflexforinger/Superflexforinger er hardere enn de originale gir de da mer ulyder/støy i bilen under kjøring (spesielt på dårlig vei)?
Jan e34 Skrevet Mars 20, 2007 Skrevet Mars 20, 2007 Jeg merket ingen forskjell når jeg monterte Powerflex i traversen på min e34.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå