Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei! jeg har mange spørsmål:P hehe.

men så i katalogen til koed.dk å der hadde de original m-tech frontfanger og en uoriginal. men på den uoriginale så satt leppa fast, så jeg slapp å kjøpe den utenom. ser man godt forskjell på ekte og uekte? eller hva mener dere som er litt erfarene?

Mvh

Tom-Erik :)

Skrevet

Kopifangeren ser ganske lik ut og skal litt til for å se forskjell. Men den leppa sitter som sagt støpt i fangeren, så for kjennere skjønner dem at det er kopi. Men for all del, en veninne av meg som hadde en kopifanger, go passform og så bra ut! :wink: Jeg for min del ville uansett kjøpt original, men heller kopifangeren enn rieger eller noe annet dritt! 8)

Skrevet

Kopien er veldig fin. Men dessverre utsolgt og. Ventes ikke inn før i sommer.

Da kommer det også en ny kopi, med leppa løs. Pluss en annen variant, som jeg ikke helt husker :)

Skrevet

okei;) men er ikke så himla mye penger det handler om heller. å det er vel alltids lettere å sette på en original front. eller er kopien ganske, ganske nøyaktig lik?

leppa som er nederst, er det vanlig å lakke den å? eller bare ha den som den er? da mener jeg original leppa

Skrevet

Har selv kopifanger, og synes den ser ganske greit ut faktisk. Skal ha meg ny selv, men vet ikke helt om jeg vil betale de 1625kr ekstra for en orginal fanger (med gitter og cupspoiler).

Skrevet

har sett på priser på gsbildeler.no og koed.dk nå. original m-tech frontfanger kostet på koed 4282kr og på gs 4240.

men spørsmålet er da, veit noen om alt er med fra gs også?

for prisen fra koed er med alt man trenger. fronten, cup spoileren og nett..

Skrevet
okei;) men er ikke så himla mye penger det handler om heller. å det er vel alltids lettere å sette på en original front. eller er kopien ganske, ganske nøyaktig lik?

leppa som er nederst, er det vanlig å lakke den å? eller bare ha den som den er? da mener jeg original leppa

ha den nederste leppa som den er, blir mye finere med den svart eller viss den er rød som resten av fangeren :) står i stil med listene.. er hvertfall min mening...

Skrevet
har sett på priser på gsbildeler.no og koed.dk nå. original m-tech frontfanger kostet på koed 4282kr og på gs 4240.

men spørsmålet er da, veit noen om alt er med fra gs også?

for prisen fra koed er med alt man trenger. fronten, cup spoileren og nett..

Tipper prisen på GS er bare fangeren. Men det vet de sikkert om du ringer/mailer de :)

Skrevet

tenkte litt på signal grønn da;) hehe, nejda. ja er kult å ha den som den er, for da ser man at det er en leppe. vaffal om det er original fronten man kjøper. men om det blir den uoriginale så tror jeg hele blir rød. men står over her at den uoriginale er utsolgt så.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...