mOMOe Skrevet Mars 19, 2007 Share Skrevet Mars 19, 2007 jaja endelig var tørre veier tilbake. litt telehiv er det jo ennå men måtte få på sommerhjula og ta en vask nå synes jeg, kanskje ta meg tid til å rette opp eksosen litt en dag også, ser så skabbete ut når den henger skjevt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Mars 19, 2007 Share Skrevet Mars 19, 2007 Den så fin ut Likte felgene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David Skrevet Mars 19, 2007 Share Skrevet Mars 19, 2007 tøff den! ha kansje våre tøft me sota blink å ryggelys.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvalaracing Skrevet Mars 19, 2007 Share Skrevet Mars 19, 2007 stakkars den bare skriker etter shadowline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobben! Skrevet Mars 19, 2007 Share Skrevet Mars 19, 2007 Åhhh, for en nydelig bil, og jeg synes faktisk denne kledde krommen, og det er sjelden jeg synes:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Mars 19, 2007 Share Skrevet Mars 19, 2007 stakkars den bare skriker etter shadowline 80-talls biler skal ikke være shadowline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet Mars 19, 2007 Share Skrevet Mars 19, 2007 Det var en nydelig e28, og det er vel forresten ingen tvil om det er er E28 som er kongen Er sånne bilder som dette som får meg til å gelde meg til jeg en gang blir ferdig med min. Fine felger. Er det Remotec og hvilken dimensjon er de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin_Isak Skrevet Mars 19, 2007 Share Skrevet Mars 19, 2007 Har mange minner fra en slik en. Hadde en 528i selv for en del år siden og det var helt konge bil å kjøre, spesielt vinterstid. Angra helt jævlig på at jeg solgte den i lang tid etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Mars 19, 2007 Share Skrevet Mars 19, 2007 Der har vi årsaken til at ikke "M5'n" er ferdig ennå ja:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Mars 19, 2007 Share Skrevet Mars 19, 2007 Ble bra dette! Ble ikke helgærn't med chromelister, spesielt da du har polert kant på felgene som skaper sammenheng. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mOMOe Skrevet Mars 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2007 takk for fin respons. er gobilen min det der, helt til m5'n er ferdig hvertfall, hehe.. den må bare få ny gearkasse samt denna så er det en fullverdig go28. noen som vet åssen det blir med veteranbiler i fremtiden forresten, er nemlig bare 4 år til den fyller 30. lurer på å bare ha den frem til den tid kommer, hvis det blir mulig å registrere som veteranbil da vel å merke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå