haugejan Skrevet Mars 19, 2007 Skrevet Mars 19, 2007 Selger et sett meg original bi xenon lykter til BMW E46 for Sedan eller Touring etter 2001/9. Passer også til Coupe dersom lykte glassa blir skifta. Lykten på høgre side har 3 knekte fester samt noen skader på huset og lykta på venstre sida har 1 knekt feste. Pris: 3500 eller bud. Skade på hus og feste på høgre side: Skade på feste på venstre side:
superv Skrevet Mars 26, 2007 Skrevet Mars 26, 2007 Hvor billig selger du lyktene levert Bergen(postoppkrav) ved en rask handel?
haugejan Skrevet Mars 26, 2007 Forfatter Skrevet Mars 26, 2007 Kan det være aktuell for deg å hente på Oppedal? litt over ein time kjøyring frå Bergen. Da kan du få dei for 3000kr
Padi Skrevet Mars 30, 2007 Skrevet Mars 30, 2007 Hei Jeg har orginale xenon lykter på bilen min.en Touring 03 model. Men det jeg lurer på er om jeg kan bruke delene fra disse lyktene og bygge om de lyktene jeg har nå til Bi.Xenon... Vil bilen godta dette eller vil jeg får feilmeldinger...
haugejan Skrevet Mars 30, 2007 Forfatter Skrevet Mars 30, 2007 Så lenge du har xenon fra før, så vil ikkje bilen komme med feilmelding. Har oppgradert min frå xenon til bi-xenon. Og det gjekk uten å få feilmelding. Dersom det er vanlige halogen lamper, må bilen på verksted for å bli koda om.
Padi Skrevet April 20, 2007 Skrevet April 20, 2007 ok.da var eg for seine. ja Ja det kommer vel flere som skal selge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå