Smitt Skrevet Mars 19, 2007 Share Skrevet Mars 19, 2007 her er bilde av en e46 hvor de har lakka hele dritten med festeplate og alt, men jeg har jo en del mer svart på min E36 som speila skal sitte på. Tror det blir til at jeg lakker selve speilet, men lar monteringsplata inn mot bilen være sort. Noen meninger her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Innovation Skrevet Mars 19, 2007 Share Skrevet Mars 19, 2007 La være å lekke selve speilet, ellers ser du så lite bakover Sorry, kunne ikke dy meg.. Ville lakkert speilhusene og latt være å lakkere festene. Synes fort det ser litt "billig" ut nå søkk og snøre er lakkert.. Men, bare min mening da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Mars 19, 2007 Share Skrevet Mars 19, 2007 lakk kun huset, ikke monteringsplaten, det blir finest i mine øger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smitt Skrevet Mars 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2007 La være å lekke selve speilet, ellers ser du så lite bakover Sorry, kunne ikke dy meg.. morroklumpen jaja, bra det er fler som har samme mening som meg. Da lar jeg plata være sort og lakker resten rødt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjernes Skrevet Mars 19, 2007 Share Skrevet Mars 19, 2007 Er det universale speil med adapterplate til din bil, eller er det hele speil som er tilpasset kun til din type bil? Jeg monterte sånne "billige" speil med adapterplate på gammel bilen min, da fant vi ut at det ble en del arbeid å lakkere i forskjellige farger. Regner med at jeg kommer til å kjøpe M3 speil til ny bilen min også, men jeg tror jeg tar hele greia i samme farge. Noen som vet om pris på M3 speil med elektrisk folding på forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå