kristian08 Skrevet Mars 20, 2007 Share Skrevet Mars 20, 2007 En kompis av meg skal kjøpe ny bil, og han vurderer denne: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=9625289&sid=16a29zAjYU864009&pos=49&tot=1116&page=2 Hva burde han se etter av ting og tang?.. Bilen ser jo rimelig strøken ut. Noen som kjenner til denne bilen kanskje? Verdt å bruker 36.000,- på? Er den prutbar? Takker for ALLE svar Mvh -Kristian- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Mars 20, 2007 Share Skrevet Mars 20, 2007 92`mod har vel m40 motorn. Burde vel da sjekke om det har blitt skifta kammer osv. Da blir bilen plutselig ikke så billig lenger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Mars 20, 2007 Share Skrevet Mars 20, 2007 Prinsippielt vil jeg be alle styre unna biler med M40 motor. Blir alltid noe styr, enten det er kam, ventilløftere eller regreim. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristian08 Skrevet Mars 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Mars 20, 2007 Share Skrevet Mars 20, 2007 Prinsippielt vil jeg be alle styre unna biler med M40 motor. Blir alltid noe styr, enten det er kam, ventilløftere eller regreim. skifter man kam, regreim, løftere så er vel motoren egentlig ganske grei.. har selv ikke hatt problemer med min iløpet av det året jeg har hatt den, har skifta regreim og skal skifte kam, vippearmer og løftere... 36k er kansje litt stivt. men når sant skal sies så viser det igjen på prisen på e36 at motor er m40. en '93 modell er laaangt dyrere enn en 91/92.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå