sundan2k Skrevet Mars 20, 2007 Share Skrevet Mars 20, 2007 Hei dere. Har et lite oppussingsobjekt på gang. Hva tror dere må gjøres? Sparkling, sliping og lakking? Alle forslag mottas med takk, spesielt de som ser humoren i dette... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristiansen Skrevet Mars 20, 2007 Share Skrevet Mars 20, 2007 jaja gummin så jo hel ut:P burner sikkert som fææn:P hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TCCW Skrevet Mars 20, 2007 Share Skrevet Mars 20, 2007 Male bilen med rustomvandler og montere angeleyes og aluvinge er jo en start. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Mars 20, 2007 Share Skrevet Mars 20, 2007 var vel ikke så mye jobb på den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sundan2k Skrevet Mars 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2007 var vel ikke så mye jobb på den... Plukke steinen ut av førersetet regner jeg med må til... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Mars 20, 2007 Share Skrevet Mars 20, 2007 Ikke bruk rustfjerner med fare for at bilen forsvinner over natten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bizzy Skrevet Mars 20, 2007 Share Skrevet Mars 20, 2007 Litt spakkel for og holde bilen sammen! Hva for bil er dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Mars 20, 2007 Share Skrevet Mars 20, 2007 litt rallyteip og et LITE strøk lakk. og MEGET godt pågangsmot! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Adsome Skrevet Mars 20, 2007 Share Skrevet Mars 20, 2007 ser taket har "forandret" seg litt, regner med dette har noe med bedre luftmotstand? heftig modifisering med vektreduksjon og ser jeg:) ser jo allerede ut som en heftig banebil men som bmwhans sier så et lite strøk med lakk kan jo være en god begynnelse? og litt sparkel for og jevne ut ..hmmm Ujevnhetene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet Mars 20, 2007 Share Skrevet Mars 20, 2007 Flott! Du reddet dagen min Nå synes jeg plutselig at det ikke er så mye rust på e30prosjektet mitt lenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
efjeldse Skrevet Mars 21, 2007 Share Skrevet Mars 21, 2007 Så absolutt potensiale i den der ja.. Men kunne fått seg en ny grill, litt senk og den hadde faktisk nesten kledd orange blinkere Noen som vil photoshoppe litt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet Mars 21, 2007 Share Skrevet Mars 21, 2007 Helt råå bil Carbon planser ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sundan2k Skrevet Mars 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2007 Litt spakkel for og holde bilen sammen! Hva for bil er dette? Vet ikke. Tok bildet fra avisa Nordlys, men det ser vel ut som en Datsun 160B eller noe sånt. Kanskje en mazda. Er nok laget av godt japansk pazerstål fra 2. verdenskrig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThinkPink Skrevet Mars 21, 2007 Share Skrevet Mars 21, 2007 Den der trenger vel ikke noe oppussing!?!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_E34 Skrevet Mars 21, 2007 Share Skrevet Mars 21, 2007 Jeg vet det! Man sender den til Pimp My Ride, der tar de alltid hjertelig imot biler som knapt holder seg sammen av det som er igjen og kan kalles metall. Så der får vi dem til å lage den råe BMW en, jeg ser det foran meg: Lav, subber nedi bakken, med det fete kitet som de har laget selv, svære fangere. Svære enderør med en liten vri. Åpent tak, siden man ser på bildet at dette er påbegynt, men aldri skjikkelig fulført. Helt nytt interiør, siden det er bare slike folk som sitter på spiker og slik som liker biler med stein til sete (kom ikke på hva de heter), mye karbon, racing style, men fullt av skjermer som popper opp over alt. Så på toppen av det hele, som den lille godbiten de pleier å ha; Har de satt en M5 motor bak i bilen, mens foran når du åpner ser du bare en liten lekemotor i plast, noe som får alle til å undre. Hvem er med!? Dette kan bli årest prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå