Gå til innhold

Trenger litt hjelp til pussing.

Share

Anbefalte innlegg

ser taket har "forandret" seg litt, regner med dette har noe med bedre luftmotstand? :) heftig modifisering med vektreduksjon og ser jeg:) ser jo allerede ut som en heftig banebil :P men som bmwhans sier så et lite strøk med lakk kan jo være en god begynnelse? og litt sparkel for og jevne ut ..hmmm Ujevnhetene? :D:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt spakkel for og holde bilen sammen! Hva for bil er dette?

Vet ikke. Tok bildet fra avisa Nordlys, men det ser vel ut som en Datsun 160B eller noe sånt. Kanskje en mazda. Er nok laget av godt japansk pazerstål fra 2. verdenskrig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet det!

Man sender den til Pimp My Ride, der tar de alltid hjertelig imot biler som knapt holder seg sammen av det som er igjen og kan kalles metall. Så der får vi dem til å lage den råe BMW en, jeg ser det foran meg:

Lav, subber nedi bakken, med det fete kitet som de har laget selv, svære fangere. Svære enderør med en liten vri. Åpent tak, siden man ser på bildet at dette er påbegynt, men aldri skjikkelig fulført. Helt nytt interiør, siden det er bare slike folk som sitter på spiker og slik som liker biler med stein til sete (kom ikke på hva de heter), mye karbon, racing style, men fullt av skjermer som popper opp over alt. Så på toppen av det hele, som den lille godbiten de pleier å ha; Har de satt en M5 motor bak i bilen, mens foran når du åpner ser du bare en liten lekemotor i plast, noe som får alle til å undre.

Hvem er med!? Dette kan bli årest prosjekt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...