Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hej.. hvordan senke mm vill dere anbefale å senke bilen min..? er litt redd for og få den for lav. :? å har litt ugunstige veier å kjøre på.. :S

og hvordan dekk dimmensjon fyller man hjulbuene best med?

har en bmw e36 316i..

ta kontakt.. :lol:

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet

Det viktigste er å senke mer forran enn bak ivertfall. 40/15 eller 60/40 Sistnevnte kan jo bli litt lavt, men tar man litt hensyn til det så går det greit!

Skrevet

Min erfaring er ivertfall at bilen ofte er "lav nok" bak, men at det er svært mye luft over hjulene forran.

Er det e30,e36,e46 du har?

Skrevet

Min e36 er ivertfall slik at den er mer en nok lav bak, men forran går den på stylter! Tipper jeg blir å gå for 40/15 med en pen leppe forran :)

Skrevet

Selv om du senker 40/15 er det egentlig ikke nok for at det visuelt skal bli pent nok :) Men det er ett bra kompromis pga 60/40 kan bli noe lavt mht understell/motor :)

Skrevet
Selv om du senker 40/15 er det egentlig ikke nok for at det visuelt skal bli pent nok :) Men det er ett bra kompromis pga 60/40 kan bli noe lavt mht understell/motor :)

hmm.. ja vill du få stor bakke klaring..? og hvor stor forskjell er det fra forran til bak..? synes d høres litt mye ut. men men.. vet ikke..

Skrevet

Tenker på å senke min egen og, der har jeg tenkt enten 40/15 eller 40/20 :)

Senker du mer enn 40mm så mener jeg og ha hørt at du må ha senke dempere i tilegg ;)

Skrevet

Selv om du senker den 40/15 så tror jeg nok det fortsatt vil være mer luft over framhjulene enn over bakhjulene.. Men det vil være nært opp mot det "riktige" å vil se ganske så bra ut :) Du trenger ikke være redd for at det ser ut som bilen stuuuper, fordi det er ikke tilfelle :)

Skrevet

hmmm.. ok.. :lol: er ikke helt lett det her.. blir ikke myk på reva i forhold til fronten da..? når det blir så stor forskjell..?

ser bare på audi. er senket 35/15. og det vises veldig godt.. bare med så liten forskjell. men er vel fra bil til bil.. vet ikke..

så 40/15 ser bra ut..?

ja- skal man senke mer enn 40mm på fjerene må man senke dempere også. :x men det har med kjøre egnskapene såklart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...