Frode_E30 Skrevet Mars 20, 2007 Skrevet Mars 20, 2007 m20b25. Har tatt oljen til turboen fra der som oljetrykksføleren sto. Her skal altså den nye oljetrykksføleren også monteres, men hva med oljetempføleren? Har ikke handlet målere enda, noen som vet om billige greie (hvite) målere?
Bonden Skrevet Mars 20, 2007 Skrevet Mars 20, 2007 Du får vel sveise inn en stuss til å skru fast tempfølern i bunpanna. Jeg har gjort dett en gang tidligere.Eller hvis godset er tykt nok så kan man vel gjenge til riktig gjenger rett i bunpanna.
Frode_E30 Skrevet Mars 20, 2007 Forfatter Skrevet Mars 20, 2007 Sett på et T rør Jeg har jo et T rør, for å hente olje til turboen..
Frode_E30 Skrevet Mars 20, 2007 Forfatter Skrevet Mars 20, 2007 Du får vel sveise inn en stuss til å skru fast tempfølern i bunpanna.Jeg har gjort dett en gang tidligere.Eller hvis godset er tykt nok så kan man vel gjenge til riktig gjenger rett i bunpanna. Jeg gidder ikke demontere hele bunnpanna igjenn. Er det ingen annen måte å fixe dette problemet på?
ehrnst Skrevet Mars 20, 2007 Skrevet Mars 20, 2007 vdo har oljetempfølere til å bytte ut med bunnpluggen. dette har sikkert andre større leverandører av instrumenter også. Når jeg tenker meg om lurer jeg litt på om jeg har en slik en fra VDO. skal sjekke det opp i morgen. Har oljetrykksføler samt panel til målere som byttes ut med askebegeret i e30 også
Frode_E30 Skrevet Mars 20, 2007 Forfatter Skrevet Mars 20, 2007 vdo har oljetempfølere til å bytte ut med bunnpluggen. Har sett slik på mekonomen, dær får man med ny bunnpanneplugg med hull i til å skru inn føleren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå