polyfibe Skrevet Mars 20, 2007 Skrevet Mars 20, 2007 Her føler jeg meg idiotisk altså, driver og styrer med fangeren min på E34 så får jeg pokker meg ikke av fangeren. hehe hvor er festeboltene?!?! Er det de "dempe" stagene som er festene?.. srry folkens. hehehehe..
Mpowerman Skrevet Mars 20, 2007 Skrevet Mars 20, 2007 Ta av listene på fangeren. sett ett flatjern mellom skiltplata og listen og vipp ut. Der finner du 2 muttere på hver side. Er 17mm.
bmwhans Skrevet Mars 20, 2007 Skrevet Mars 20, 2007 burde det ikke da stått unnskyld? fanger. i overskrifta da??
Rotty Skrevet Mars 20, 2007 Skrevet Mars 20, 2007 Hehe ja hadde du sett enkelte spm her inne så Ingen grunn til å unskylde seg, du er velkommen med alle spm om det Tekniske som gjelder for bimmers tenker jeg
polyfibe Skrevet Mars 20, 2007 Forfatter Skrevet Mars 20, 2007 Ta av listene på fangeren. sett ett flatjern mellom skiltplata og listen og vipp ut. Der finner du 2 muttere på hver side. Er 17mm. aah, da forstår jeg, holdt på og knota nedi motorrommet jeg, uff. hehe takk
polyfibe Skrevet Mars 20, 2007 Forfatter Skrevet Mars 20, 2007 Hehe ja hadde du sett enkelte spm her inne så Ingen grunn til å unskylde seg, du er velkommen med alle spm om det Tekniske som gjelder for bimmers tenker jeg heheh ;D
Mpowerman Skrevet Mars 20, 2007 Skrevet Mars 20, 2007 Ta av listene på fangeren. sett ett flatjern mellom skiltplata og listen og vipp ut. Der finner du 2 muttere på hver side. Er 17mm. aah, da forstår jeg, holdt på og knota nedi motorrommet jeg, uff. hehe takk Bare hyggelig:) Gikk en stund før jeg fant det ut selv, en gang i tiden:)
polyfibe Skrevet Mars 20, 2007 Forfatter Skrevet Mars 20, 2007 Ta av listene på fangeren. sett ett flatjern mellom skiltplata og listen og vipp ut. Der finner du 2 muttere på hver side. Er 17mm. aah, da forstår jeg, holdt på og knota nedi motorrommet jeg, uff. hehe takk Bare hyggelig:) Gikk en stund før jeg fant det ut selv, en gang i tiden:) hehe, fant ut at fangeren var rød før og, idet jeg tok av listene.. dårlig lakk jobb på fangeren ja.. uff..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå