Johnny86 Skrevet Mars 20, 2007 Skrevet Mars 20, 2007 Det jeg lurer på er om det er mye jobb og legge opp strøm til el seter, eller om det allerede ligger oppe? Takker for svar.
Ellingsen B. Skrevet Mars 20, 2007 Skrevet Mars 20, 2007 du trenger bare pluss og minus.. jeg koblet opp med kabler fra batteriet på min tidligere bil med en vanlig sikring.. funket som gull det..
Johnny86 Skrevet Mars 20, 2007 Forfatter Skrevet Mars 20, 2007 Så jeg trenger ikke noe spes kontaktstykket? Er vader stoler det er snakk om her. Takker for svar.
toomas Skrevet Mars 20, 2007 Skrevet Mars 20, 2007 noen har ferdig opplegg. var det på min bil. men jeg hadde og stor kjørekomputer tror det er noen sammenheng der
Ellingsen B. Skrevet Mars 20, 2007 Skrevet Mars 20, 2007 Du må ikke ha kontaktene, men disse selges sikkert hos bmw. Jeg bare monterte på sånne endestykker på pluss og minus kabelene og dyttet de inn i kontakten på vader stolen..fungerte som gull det..
Johnny86 Skrevet Mars 20, 2007 Forfatter Skrevet Mars 20, 2007 Takk for hjelp. Plutselig kanskje jeg har Vader.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå