torf Skrevet Mars 20, 2007 Skrevet Mars 20, 2007 Skal selge hele stylinga fra min E30 Passer facelift 88 og nyere Har lite info om det, men tror at det er noe som kom i mellom Mtech 1 og Mtech II Produsert av pfeba som også lagde Mtech for Bmw Vet ikke om dette er et sett som du kunne få org hos Bmw Ser at en danske kaller det aeroline Settet består av frontfanger,frontspoiler,sideskjørt,bakfanger og baklokk med spoiler. Frontspoilern har en sprekk og ene sideskjørtet mangler en liten bit i fram kant Alle delene er i diamant svart Slik ser frontspoilern ut på en strøken bil (ikke min) Selges for 2000.- evt bud Nb selges kun komplett ,må hentes på Ring i Hedmark Kan ta org støtfangere til facelift i innbytte Tlf 45217555 Mvh Tor
torf Skrevet Mars 21, 2007 Forfatter Skrevet Mars 21, 2007 Kom med bud da jeg gjerne vil ha fjernet dette fra min overfylte garasje kan byttes i deler til E30
torf Skrevet Mars 21, 2007 Forfatter Skrevet Mars 21, 2007 tja bytt til facelift frontplate og monter støtfanger fester fra facelift så får du det på Eneste ? er vel hvordan det passer mot skjermbua bak Mvh Tor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå