oddis Skrevet Mars 21, 2007 Share Skrevet Mars 21, 2007 Dette synes jeg rett å slett fortjener en egen tråd, for makan til ekstremt effektuttak har vel aldri skjedd med M20 i fredstid..! Idag har vi bromsat Kelds M20 maskin i VM:s SuperFlow 902 bromsbänk.Resultatet blev mer än OK, 820,6hk@2,2 bar laddtryck. Den gav 736hk på förra årets mapp och vid låga 6800rpm, så förra årets bromsning i rullarna stämde nog alldeles utmärkt. Motorn ska ihop med en PG och ska sitta i min gamla E21 dragracebil, så räkna med snabba tider.... Grove specs: Cp kolvarVerdi stakar 2.7 vev Gördel Pyramidringat Portad/svetsat topp med raceventiler Raceventilfjädersats och billetvippor PT76GTS turbo och PPF 60mm wg. SM4 med DIS-4 tändning PPF insug/grenrör Vilt! Selv på racefuel. Les mer her: http://www.pure-pf.com/phpBB2/viewtopic ... highlight= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Mars 21, 2007 Share Skrevet Mars 21, 2007 Sykt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mars 21, 2007 Share Skrevet Mars 21, 2007 Dette er gromt..Viser jo hva man klarer med en gammal m20 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mars 21, 2007 Share Skrevet Mars 21, 2007 m20 er god motor det Men jeg ville tro man måtte gjøre mer med motoren for å få så mye krutt ut :s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Mars 21, 2007 Share Skrevet Mars 21, 2007 ahhh..rått.. ... men litt spent på hvor lenge motoren vil holde med såpass mye effekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juli 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2007 Jepp, nå har månen eksplodert igjen: 947hk Mer info: http://www.pure-pf.com/phpBB2/viewtopic ... sc&start=0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje325i Skrevet Juli 11, 2007 Share Skrevet Juli 11, 2007 dem lånte motoren min ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juli 11, 2007 Share Skrevet Juli 11, 2007 Bra effekt dette for en slik motor. Er vel en viss risiko for at den ikke holder altfor lenge med en slik ekstrem effekt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juli 11, 2007 Share Skrevet Juli 11, 2007 satan. Nå kommer det E85-pumpe her hvor jeg bor, samt en ved verksted. så nå blir det 1000HK på meg og. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Juli 11, 2007 Share Skrevet Juli 11, 2007 Sykt. Kan ikke være særlig kjørbar den E30`n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå