Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette synes jeg rett å slett fortjener en egen tråd, for makan til ekstremt effektuttak har vel aldri skjedd med M20 i fredstid..!

Idag har vi bromsat Kelds M20 maskin i VM:s SuperFlow 902 bromsbänk.

Resultatet blev mer än OK, 820,6hk@2,2 bar laddtryck. Den gav 736hk på förra årets mapp och vid låga 6800rpm, så förra årets bromsning i rullarna stämde nog alldeles utmärkt.

Motorn ska ihop med en PG och ska sitta i min gamla E21 dragracebil, så räkna med snabba tider....

Grove specs:

Cp kolvar

Verdi stakar

2.7 vev

Gördel

Pyramidringat

Portad/svetsat topp med raceventiler

Raceventilfjädersats och billetvippor

PT76GTS turbo och PPF 60mm wg.

SM4 med DIS-4 tändning

PPF insug/grenrör

Vilt! Selv på racefuel.

Les mer her: http://www.pure-pf.com/phpBB2/viewtopic ... highlight=

Skrevet

m20 er god motor det :)

Men jeg ville tro man måtte gjøre mer med motoren for å få så mye krutt ut :s

  • 3 months later...
Skrevet

satan. Nå kommer det E85-pumpe her hvor jeg bor, samt en ved verksted. så nå blir det 1000HK på meg og. hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...