BimmerKing Skrevet Mars 21, 2007 Share Skrevet Mars 21, 2007 Halloen alle sammen Vi er ganske mange medlemmer i Romsdal og på Nordmøre. Jeg vil derfor prøve å få igang noen aktiviteter på rette siden av Ørskogfjellet også . No offence Sunnmøringer I den forbindelse etterlyser jeg forslag til aktiviteter som er gjennomførbare i Romsdal og evt på Nordmøre... Det være seg Cruising, Autoslalom(Vi må ha en plass å gjennomføre dette på i sammarbeid med eiere selvsagt!), Garasjebesøk osv.... Send meg gjerne en mail(bimmerking (AT) gmail.com) eller PM her på fora eller ganske enkelt svar her Jeg er åpen for alle forslag, men det må selvfølgelig være gjennomførbart innen rimelighetens grenser da Og det MÅ ikke på død og liv være så mye action. Litt sosialt med en liten cruising, med tilhørende dekksparking og "tøvprat" og "lyging" er jo ganske facinerende Som sagt; KOM MED FORSLAG! Med Vennlig Hilsen Kai Vegard Flate Styremedlem i BMWCCN Møre og Romsdal Fra Romsdal, og med ett ønske om mer aktivitet i regionen vår Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Mars 21, 2007 Share Skrevet Mars 21, 2007 Hei Kai For min del er en liten cruisetur kombinert med en sosial stopp mer enn nok action. For den del er jo bare et uformelt treff også bra, feks i forbindelse med at sommerhjulene er kommet på. Mer konkret kan jo en tur i forbindelse med åpningen av trollstigen være en ide. Men dette er jo litt frem i tid da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Mars 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2007 Jeg har fått noen forslag ang cruising og garasjebesøk osv. Og det hadde jo vært morsomt å sett litt hva folk koser seg med på ettermiddagene Tur over/rundt trollstigen osv er jo et genialt forslag da. Kan jo f.eks ha en rast på toppen av trollstigen eller i Valldal, med "tøvpraten" og "dekksparking" osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rovderacing Skrevet Mars 21, 2007 Share Skrevet Mars 21, 2007 Veldi bra.. vent til eg får igjen lappen da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Mars 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2007 Har du kjøpt deg E39 M5 å så har du ikke lappen Det må vel være en nedtur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kuanov Skrevet Mars 21, 2007 Share Skrevet Mars 21, 2007 Min årlige tradisjon med MC, er en vårtur på Atlanterhavsveien Stopper da på Mix-kiosken og kjøper meg mat Men kunne gjerne tenkt å ta turen med BMW'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Mars 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2007 Det er også en god ide VI får ta en avstemning når vi har fått inn flere forslag... Begynner å bli bra dette. Er dette noe dere vil stille opp på da? Tenker da generellt på arrangementer i Romsdal og evt på Nordmøre.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Mars 22, 2007 Share Skrevet Mars 22, 2007 Det er også en god ide VI får ta en avstemning når vi har fått inn flere forslag... Begynner å bli bra dette. Er dette noe dere vil stille opp på da? Tenker da generellt på arrangementer i Romsdal og evt på Nordmøre.... Jepp, I`m in! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Mars 22, 2007 Share Skrevet Mars 22, 2007 Ja. Absolutt. Har jeg fri fra jobb kommer dette til å bli prioritert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kuanov Skrevet Mars 22, 2007 Share Skrevet Mars 22, 2007 Jepp, jeg stiller også....så lenge det passer da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Mars 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2007 Knall... La oss håpe på godt oppmøte på eventuelle arrangementer da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå