Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ein kompis av meg selger Borbet A felgene sine. 9x16/225 bak og 7,5x16/205 foran. prisant 5000,- ring 90958619

hadde kun dette bildet av felgene liggendes, men kan knipse andre bilder til helga om det er ønskelig, da jg ikke er hjemme, og kompisen min har ikke kamera selv.

frekkhekk2.jpg

Skrevet
Kanskje lurt å legge ut et bilde hvor du faktisk ser felgene skikkelig, samt vaske de så er det sikkert lettere å bli kvitt de:)
hadde kun dette bildet av felgene liggendes, men kan knipse andre bilder til helga om det er ønskelig, da jg ikke er hjemme, og kompisen min har ikke kamera selv.
Skrevet

Sjekket reg nr og det er en 325 :wink: Hvordan er dekka? og det går vel eventuelt bra å sende de regner jeg med? :)

Edit: Snakket med selger: Det er bra dekk forran, ett bra og ett dårlig bak. Klarlakken har begynt å flasse litt av bak. Prisen er 5k :wink:

Skrevet
Sjekket reg nr og det er en 325 :wink: Hvordan er dekka? og det går vel eventuelt bra å sende de regner jeg med? :)

snakk med han som selger de du! :wink: grunnen til at han selger de, er fordi han ikkje har bil å ha de på lenger!

Skrevet

er jo ikke SÅ dyrt. men en tusing ned burde han gå. hadde jeg ikke hatt andre på hånda hadde jeg kanskje gått for de. men synd det bare er 16" :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...