Gå til innhold

Peneste 3'er: E93 Hartge

Share

Anbefalte innlegg

Så pen ut den... ;) personlig så vil jeg si at e90 og e91 er kule..

Hadde jeg bodd i et annet land så hadde jeg kanskje tatt e93.. er så lite lysten på cab når du har den ned 5-6 ganger, hvis du har flere så sitter du med termodress på pur f.. :lol:

E90slideshow07_big.jpg

e91touring_03_big.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(...) er så lite lysten på cab når du har den ned 5-6 ganger, hvis du har flere så sitter du med termodress på pur f.. :lol:

Forstår tankegangen, men syns den er litt gammeldags. Med taket oppe på E93 har man en lekker coupe. Det blir ikke som for ekselpel E36 cab. med hardtop som verken er det ene eller det andre. Jeg syns E93 er like fin om taket er oppe eller nede. Men for all del, hele den nye 3-serien er meget pene biler! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hartges motoralternativer er forøvrig enten en modifisert 335i med 340 gamp, eller dieseldyret 330d (også modifisert) med 272 gamp. Sistnevnte drar ivei 600 Nm, som igrunn skulle kunne kalles underholdende i en liten treserie :lol:

Engine conversion by ECU modification for 335i

293 kW (340 hp) / 5800 rpm 450 Nm (lb-ft 332) / 1500 rpm

Engine conversion by ECU modification for 330d

200 kW (272 hp) / 4000 rpm 600 Nm (lb-ft 443) / 2000 rpm

EDIT: sitat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(...) dieseldyret 330d (også modifisert) med 272 gamp. Sistnevnte drar ivei 600 Nm, som igrunn skulle kunne kalles underholdende i en liten treserie :lol:

artig liten go-kart ;)

Liker egentlig ikke coupe/cab noe spesielt.. hvis det blir bare to av oss så skal jeg vudere det.. :P setter praktisk litt forran utseende.. :):lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...