Gå til innhold

Smell i stereoen, etterfulgt av susing

Anbefalte innlegg

Heihei folkens, jeg er ny her..... Kjøpte meg 320d touring -03 for en mnd. siden og har tenkt jeg skulle registrere meg her en stund, og nå fikk jeg et spark i ræven!

Trenger ekspert-tips folks :)

Det var plutselig som et smell i stereoen, og etter på var det susing i alle høytalerne....

Lyden er der hele tiden, til jeg skrur opp til et visst punkt, da blir den borte, til jeg skrur ned igjen til et visst punkt, da kommer susingen tilbake.

Jeg har prøvd å finne ut litt mer, jeg justerte anlegget til at kun høytalerne bake spillte, kun de framme spillte, kun høyre, og kun venstre side.... men lyden er der fortsatt...

Har dere hørt om noe lignende ? Evt. forslag på hva det kan være ?

Setter pris på alle forslag, tilbakemeldinger....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dynamostøy, noe skikkelig drit.. Som regel er det strømkabler eller strømførende komponenter som har skylda. Hvis disse får for nært vennskap med strømmen i lydsignalene får du støy i lyden. Ligger en tråd under bilstereo som kan være til god hjelp :wink: Er det ogrinalt anlegg i bilen siden den er såpass ny?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, alt er orginalt i bilen. Har en 16:9 skjerm, uten TV-modul.

Tror ikke det kan være dynamostøy, for susingen er der om jeg skrur av stereoen, og selv om bilen står stille hører jeg susingen, og susingen avhenger ikke av turtallet på bilen.....

Har du andre forslag mbrothe ?

Eller noen andre....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...