sirop Skrevet Mars 21, 2007 Skrevet Mars 21, 2007 Hei, når jeg starter bilen å lar den gå i 1 min på tomgang begynner bilen å hoste og harke, pluss at det lukter bensin som f... samme når jeg kjører rolig på lavt turtall i boligområder og slikt, bilen hoster og harker selv når jeg gir full gass tar den noen sekunder før motoren kommer seg og øker turtall, bilen bruker voldsomt mye bensin også, uten å ha målt noe nøyaktig. noen som har tips hva det kan være? har sjekket luftfiltret, det er ikke tett.
sirop Skrevet Mars 21, 2007 Forfatter Skrevet Mars 21, 2007 Bensintrykkregulator?? hvor ligger den sa du?
Bonden Skrevet Mars 21, 2007 Skrevet Mars 21, 2007 Den runde klokka med en vakuum slange på ,i enden av røret der bensinen slangene fra tanken er koblet til i motoromet og innsprøytningsdysene er festet på.
tomasb Skrevet Mars 22, 2007 Skrevet Mars 22, 2007 Hørtes og ut som det kan være choken somhar hengt seg opp. For mye og for feit bensinblanding......
sirop Skrevet Mars 23, 2007 Forfatter Skrevet Mars 23, 2007 Trodde ikke de bilene hadde automatchok jeg. bare at det var hjernen som justerte bensin/luftblandingen etter motortemp. Tar jeg feil?
Bonden Skrevet Mars 23, 2007 Skrevet Mars 23, 2007 Det var derfor jeg skrev det .Motorstyreenheten regulerer tilskudd av bensin ut i fra gitte parametere lagret i DME om bilen er kald eller varm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå