bmw-m535 Skrevet Mars 21, 2007 Skrevet Mars 21, 2007 har akuratt hat havari på m20 motoren for andre gang nå og er litt lei. har en m535 e 28 motor liggende, nyoverhalet og helt komplett. har også m5 3,6 bremser. så hva trenger jeg ellers, kan jeg sette dette på det origininale driverket med original 520 kasse eller. hvet at det ikke tåler så mye men tenkte på å gjøre dette foreløpig pga tid og pengemangel. noen som har peiling. har også en m535 e28 under renovering med komplett drivverk, men passer det over på e34
Gunnar Skrevet Mars 21, 2007 Skrevet Mars 21, 2007 Det kommer litt an på hva du har tenkt å gjøre med hjerne/ledningsnett.. Du kan f.eks. bruke M535-motoren på E34 535i-ledningsnett og hjerne. Men da må du bytte triggerhjul og sensor foran på motoren ++ noen småting. Med 535-kasse og 520-bakstilling må mellomakslingen forlenges..
bmw-m535 Skrevet Mars 21, 2007 Forfatter Skrevet Mars 21, 2007 har komplett motor med hjerne og ledningsnett. det jeg lurte på er hvordan den fysisk passer nedi, må vell kanskje ha noen nye motorfester etc.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå