Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som veit om det er nødvendi med justerbart kamdrev på denne kammen..? ,

stivere ventilfjører..?

og om det er nødvendigt å frese djupare spora i stempelet..?

det er en m20b25 med diesel veiv å 320 råder og orginale 87 stempel..

Takker for alle svar.. :wink:

Skrevet

Feks om toppen har blitt planslipt så er det vel ikke negativt med justerbart kamdrev for å fintune timinga

Tipper du kan bruke orginale fjærer så lenge du holder deg innenfor det orginale turtallet - ikke fjerner eller flytter den orginale sperra.

Om det er nødvendig med ventillommer i stempela vet ikke jeg. Sikkert mange som kan svare bedre på dette enn jeg kan ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...