vrossi46 Skrevet Mars 21, 2007 Skrevet Mars 21, 2007 noen som veit om det er nødvendi med justerbart kamdrev på denne kammen..? , stivere ventilfjører..? og om det er nødvendigt å frese djupare spora i stempelet..? det er en m20b25 med diesel veiv å 320 råder og orginale 87 stempel.. Takker for alle svar..
Dralle Skrevet Mars 21, 2007 Skrevet Mars 21, 2007 Feks om toppen har blitt planslipt så er det vel ikke negativt med justerbart kamdrev for å fintune timinga Tipper du kan bruke orginale fjærer så lenge du holder deg innenfor det orginale turtallet - ikke fjerner eller flytter den orginale sperra. Om det er nødvendig med ventillommer i stempela vet ikke jeg. Sikkert mange som kan svare bedre på dette enn jeg kan
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå