Gå til innhold

Ny bil, nye muligheter :) E46 Cab

Share

Anbefalte innlegg

Ja da er det 4 dager siden jeg hentet bilen min på hurtigruta her i Kristansund, så det er vell på tide å legge ut noen "skrytebilder" av min nye stolthet :)

Bilen er en 2000 mod 323 cab M52B25. Med det meste av utstyr.

Er generelt sett fornøyd med bilen, bortsett fra rust under panseret :evil:

Men selger har lovet å ordne opp i dette, så da blir det forhåpentligvis M3 panser snart :)

Ellers så blir det vell noe småkjafs med tiden som felger og moderat styling.

21032007284.jpg

21032007281.jpg

21032007282.jpg

9_1159877471154.jpg

Kan vell ikke si annet enn at jeg gleder meg noe forferdelig til sommeren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gratulasjoner :)

Hva koster en slik sjønnhet i norge nå for tida?

Min bil kostet 289.000 pluss reg og årsavgift, så jeg kom i overkant av 300.000 pluss frakta. Men jeg sjekket ut en på finn.no som kostet 255.000, men denne hadde tre interiør flate seter og automatgir, så jeg mistet interessen da jeg fant det jeg kjøpte. Ellers så står det en til 260.000, det er en 320 2001 mod, M54B22, men da jeg ringte på den så skulle han ha minst 270.000. Det var liksom den og min bil det stod i mellom, men siden det var mere utstyr på 323`en så falt valget på denne.

Her er linker til de to andre bilene jeg vurderte.

http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... s=1&tot=21

http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... s=2&tot=21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med bil!Smile E46 cab er lekkert!. Det var jo spesielt at han med sin 320 til 260' gikk opp til 270'..

Takker :) Da jeg ringte på bilen, så tenkte jeg å legge inn bud på 260 inkl. reg og årsavgift, men da sa han at han hadde allerede fått et bud på 260.

Han hadde også funnet ut at bilen var så mye billigere enn de andre på markedet at han måtte sette opp prisen litt. Så han solgte ikke bilen for under 270 + reg og årsavgift. Grovt regnet så er det vell rundt 8000kr i reg avgift og 3000 for årsavgifta, altså 11000 pluss 270, da er vi oppe i 281, og da manglet den blant annet harman/kardon sound system, xenon lys, memory på setene og cruise controll (knappene på rattet generelt) i forhold til den jeg kjøpte.

Dessuten så var jeg vell i utgangspunktet på jakt etter en blå bil denne gangen. Hvorvidt det er verd å betale 20.000 ekstra for utstyret er vell kansje en smaksak, men jeg angrer hvertfall ikke. Elsker å trykke på knapper, jo flere jo bedre :)

Unnskyld utrykket, men han er av typen jeg kaller : TULLING

Den siste tullingen har nokk ikke tatt kveld enda :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...