Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nettopp fått m-tech fangere til min e39. Problemet er at enderøret på bakpott er nærmest ikke-eksisterende og peker ned i bakken. Noen som har erfaring med å forlenge enderøret slik at det ser nogenlunde greit ut med m-tech bakfanger? Effektpotte er uaktuelt, men hadde håpet å slippe og investere i m-teck potta som koster drøye to lapper hos koed.

Skrevet

Ville nok ha gått for en dobbel potte hvertfall. Da tror jeg du må bytte bakpotta. Enkel potte på E39 vil bli spinkelt og rart med M fanger tror jeg.

Skrevet

Går jo å kappe og sveise på ett endestykke,men potta er hel helt fram til katalysator så det er mye jobb hvis du ikke skal sveise med potta på bilen.Skal du ha en annen potte må den passe din modell ellers er det ikke mulig å å få det helt bra fordi du må kappe av røret bak på din modell når du kun skal ha ny bakpotte. Anbefaler deg å koste på en Remus eller supersprint bakpotte for å få den rette 6er lyden,de durer ikke mer enn orginal men har en mørkere lyd,av egen erfaring så ligg unna simons anlegg som er bra kun når de er nye,etter noen 1000 mil er de utbrent innvendig og begynner å bråke og ruste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...