tomasb Skrevet Mars 22, 2007 Share Skrevet Mars 22, 2007 Noen som vet om det blir vårpuss på Bilpleiesenteret (tror eg det var), i år også, og evt tidspunkt? Sommerfelgene kommer på i dag, og bør jo snart ta vårpussen og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rel0ad Skrevet Mars 22, 2007 Share Skrevet Mars 22, 2007 høres interisangt ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Mars 22, 2007 Share Skrevet Mars 22, 2007 Noen som vet om det blir vårpuss på Bilpleiesenteret (tror eg det var), i år også, og evt tidspunkt?Sommerfelgene kommer på i dag, og bør jo snart ta vårpussen og Tenker du på vårpussen til BMWCCN Rogaland, eller en Bimmers vårpuss? Uansett interessant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Adsome Skrevet Mars 22, 2007 Share Skrevet Mars 22, 2007 høres gudd ut det tidspunkt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomasb Skrevet Mars 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2007 Noen som vet om det blir vårpuss på Bilpleiesenteret (tror eg det var), i år også, og evt tidspunkt?Sommerfelgene kommer på i dag, og bør jo snart ta vårpussen og Tenker du på vårpussen til BMWCCN Rogaland, eller en Bimmers vårpuss? Uansett interessant. Mener det var med BMWCCN Rogaland, men åpent for alle med BMW. Har ikkje hatt anledning til det tidligere år, men håper eg kan få det til i år viss det er noe. Tror det var rundt påsketider ifjor...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rel0ad Skrevet Mars 22, 2007 Share Skrevet Mars 22, 2007 post på forumet deres da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomasb Skrevet Mars 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2007 post på forumet deres da? Er ikkje medlem....ennå, men viss det blir arrangert vår/høstpuss fremover, så er det jo absolutt en god grunn til å melde seg inn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Mars 22, 2007 Share Skrevet Mars 22, 2007 BMWCCN / Rogaland, arrangerer vårpuss 14/4-07. Send en PM til Mr.Stream her på forumet, det er han som har ansvaret for dette. Medlemmer har førsteprioritet, og det pleier å være lang kø, så det svarer seg å være medlem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå