e30 tic Skrevet Mars 22, 2007 Skrevet Mars 22, 2007 satt å funderte på hvordan det hadde vert å lagt foringer i aluminium med bronse innsatser i bakstell... blir det for stivt? bare masse vibrasjoner osv. har mulighet til å lage i polyamid og teflon også.. vet teflon og alu er mye brukt i RC osv, men blir de for brutalt til å ha på veien? har bare erfaringer med orginale og polyurethan foringer kom med efrainger! powerflex og lign er selvsagt en option, men den er ikke gratis.
02 Touring Skrevet Mars 22, 2007 Skrevet Mars 22, 2007 Det blir masse støy med alu og bronse mye mer enn du tror. Sett inn skilt med "Støysone bruk hørselvern"
e30 tic Skrevet Mars 22, 2007 Forfatter Skrevet Mars 22, 2007 Det blir masse støy med alu og bronse mye mer enn du tror. Sett inn skilt med "Støysone bruk hørselvern" defor eg spør... har polyurethan motor fester på en annen bil og det durer greitt ja!
eriklepe Skrevet Mars 22, 2007 Skrevet Mars 22, 2007 jeg bruker powerflex foringer på min, men spør på bmwccn forumet der er noen som har laget foringer i aluminium, og det funker visst fint.
turbo_fever Skrevet Mars 22, 2007 Skrevet Mars 22, 2007 Du får jo foringer i drelin om det er skrevet rett. Hardere enn poly og mjukere enn alu.. Ikke prøvd noe, men vet det finnst
Jan e34 Skrevet Mars 22, 2007 Skrevet Mars 22, 2007 Tipper Kollevold har bra utvalg i foringer med forskjellig hardhet.
e30 tic Skrevet Mars 23, 2007 Forfatter Skrevet Mars 23, 2007 finnes mye som kan kjøpes for penger.. poenget her var at eg kunne tenkt meg å lagd noen helt gratis
faint Skrevet November 8, 2009 Skrevet November 8, 2009 Jeg har aluminium subframe foringer på 200sx'n min, å det vart ikke så mye mer risting og støy enn det det var fra før, men vet ikke hvordan det blir på bmw. men mye bedre å sladde med, og det blir merkbart mye stivere enn powerflex og orginale foringer
e30 tic Skrevet November 8, 2009 Forfatter Skrevet November 8, 2009 fant en gammel tråd du som jeghadde glemt greitt ut:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå