bmwrasaren Skrevet Mars 22, 2007 Share Skrevet Mars 22, 2007 Jeg har lagt merke til at det er noen her på forumet som kjører race med BMW. Så siden det er flere andre som har laget en bildetråd om 3, 5 og 7 seriene, så tenkte jeg at vi kunne også ha en løpsbil bildetråd! Her er ivertfall min : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE34 Skrevet Mars 22, 2007 Share Skrevet Mars 22, 2007 Min fremst! (selvfølgelig) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Mars 22, 2007 Share Skrevet Mars 22, 2007 Hva er grunnen til at du har tatt utgangspunkt i en m20 motor istede for m50..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimern Skrevet Mars 22, 2007 Share Skrevet Mars 22, 2007 Her er min også, BC-bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Mars 23, 2007 Share Skrevet Mars 23, 2007 Ny vri det her Men skift topic til Bimmers.no`s løpsbiler. Rett skal være rett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet Mars 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2007 Hva er grunnen til at du har tatt utgangspunkt i en m20 motor istede for m50..? For det var den motoren jeg fikk tak i da, og at M20 er en del billigere å fikse/trimme en hva M50 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet Mars 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2007 Ny vri det her Men skift topic til Bimmers.no`s løpsbiler. Rett skal være rett Ja tenkte det kunne være en grei tråd dette her. Og kanskje vi skulle ha laget en tråd der vi som kjører løp forteller om hvordan det gikk og kan gi hverandre tips og råd. Hadde det vært noe? Har skiftet topic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Mars 24, 2007 Share Skrevet Mars 24, 2007 Ja syns dette var smart jeg! blir litt ryddig i forumet med sånne tråder på en måte. Topicen ja, good hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå