Gå til innhold

Solgt til en hyggelig herremann her inne på forum. Grattis!


Dolk
 Share

Anbefalte innlegg

Nesten nytt tak, skinn, el.ruter, 17" alu, store kjøre-komputer, cruisecontroll, alarm, sentrallås, airbag, radio/cd, etc.

Blå metallic, blått tak, mørkeblått skinn innvendig.

Eu godkjent til Januar 2009.

Nesten nye 17" sommerdekk, greie vinterdekk på stålfelg.

171000km.

Og til dere som ikke skal ha bil og til dere som ikke har råd, for jeg vet det finnes veldig mange av dere her inne på Bimmers.no, la være å mas etter flere bilder, for de som har penger og har råd de kontakter meg pr telefon.

Forstått?

NYE Bilder: http://smg.photobucket.com/albums/v310/Dolk/Sigmund/

Klubb medlemspris: 89000.- Førstemann til mølla prinsippet.

Bilen er i bra tekniskstand, etter litt innvendig rens og fiks av techtyl på kanal har du en fin fin billig BMW 325 Cab.

TLF 986 15 116. Sigmund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Trenger en generell innvendig rens, derfor selger jeg den billig nå, men må jeg rense den fyker jo selvsagt prisen opp.

Så trengs det litt utvendig pleie, det er vel ikke rust men tectyhl på kanal er litt dårlig, så er det litt rust på koffertlokk og litt rundt, men hvem E36 har vel ikke det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er intr. i bilen, men skal ikke sørover før neste uke..

Har du penger og kan sette inn håndpenger så kan jeg sikkert vente, men jeg venter ikke med og selge bilen til en kar som kanskje skal nedover en eller annen gang. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg som er bilmekaniker kaster ikke bort mine penger på noe så tåpelig som NAF-test, jeg vet om de vaskeripene og at den er noe støvete innvendig, og at techtylen på kanal er dårlig pluss litt små rust flekker hist og pist, jeg trenger ikke en teit fyr i en fancy kjeledress til og si dette til meg.

Men klart, har du over-god-råd og 2000.- spenn du vil kaste rett ut av vinduet er det helt greit for meg at du tar en NAF-test, men da ordner du med time og får bilen til NAF senter selv. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt rust på koffertlokket? Ser vel ut som litt mer enn det, samt rust på bakplata (under koffertlokket og baklampa)..

Jeg går ut ifra at du har såpass innsikt til at du vet hva disse egentlig går for?

Og jeg går utifra det at du som har førerkort (jeg regner med det at du har det) at du har såpass med IQ at du forstår at denne er noe lavere i pris en de andre og jeg går utifra at du klarer til og tenke selv om hvorfor den er lavere i pris? (jeg har jo kommet med en ganske bra detaljert beskrivelse lengere der oppe hvis du hadde giddet og lese igjennom alt)

Hvis ikke, så kan jeg ta frem den lille teskjea mi og mate deg med litt ting som er greit å få med seg her i livet. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du bilder av interiøret?

Jeg har nå skrudd ut interiøret, så har jeg steamet gulvtrekket. Orker ikke ta bilde av hver enkelt del.

Det er vel egentlig bare å fjerne denne annonsen nå, for nå når jeg har begynt på den selger jeg den ikke for 89000.-

Dere var litt trege og skjønte ikke at her kan dere spare noen kroner med og gjøre en lite arbeid selv, men dere er velkommen til og handle denne bil for 109000.- i midten/slutten av neste uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig koselig seriøs selger dette her, burde hadd nobels fredspris innenfor bilselging og hyggelige kommentarer/hjelp.

Hvorfor mate på med peiskos og pene ord??

Bilen var billig som F... den.

Bilen får faktisk en hyggelig pris etter støvtørking også kan jeg se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...