Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har en 91mod 320 e-36, og har problemer med de elektriske vinduene+ takluka, noen som har kjennskap til dette problemet?

først skjekket jeg alle sikringene, de så fine ut alle sammen, noen som vet hvilken sikring som er til vinduene+ el takluka? (står masse rart på tysk)

så jeg ringte bavaria kr.sand (bmw) de trodde det var det at ledningene som går ut til vindusheiseren (motoren) hadde mistet isolasjonen, der de går gjennom den gummi slangen(gjennomføringa) mellom døra og motorrommet, men jeg kikket der og det så helt greit ut der.

vær så snill å hjelp meg :D hater de vinduene

Skrevet

Det er et eget rele som har med disse fungsjonene å gjøre komfort rele,

sitter montert bak sparkeplate førerside eller under teppet ved clutch pedal.Kan jo være dette!.

Skrevet

Har akkurat det samme problemet... er sinnsykt irriterende... har soltak i tillegg som tuller seg... har sjekket at vindusheismotorene funker, og det gjør de... bryterne skal også regelrett fungere, så nå skal jeg kjøpe et nytt rele.... forhåpentligvis er det her problemet ligger.... skjønner ikke hva problemet kan være viss ikke dette er problemet.... :roll:

Skrevet

Hadde samme problemet selv. Dat var det det blå releet som er montert rett under rattstammen som hadde noen løse loddinger. Loddet oppigjen printplaten på dette og har siden fungert fint.

• 3 weeks later...
Skrevet

Jeg har ala samme problemet på vinduet på førersida. Det virker fint å kjøre ned vinduet manuelt eller ved hjelp av komfort funksjonen. Når jeg skal kjøre vinduet opp virker bare manuell funksjonen. Og når det kjørest helt opp begynner det e lage stygge lyder (hørest ut som det er tannhjul som glipper). Denne lyden skjer hver gang jeg skal lukke døren grunnet vindusautomatikken på coupe dører.

Kan dette også være det releet dere snakker om?

Skrevet

håper noen som har god peil kan svare på dette.... ringte Jæger her i bergen som for de som ikke vet det, er et "profft" BMW verksted... dem sa det kunne være mange ting som kunne være årsaken. bare å sende den til diagnose... det gjør jeg... skal inn 19. denne måneden.

"SIR" sitt tilfelle virker som et mer mekanisk problem... prøv å ta ut hele vindusmotoren. det gjorde jeg. du ser fort om det er tannhjul som er problemet eller ikke...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...