Mr.Silver Skrevet Mars 23, 2007 Share Skrevet Mars 23, 2007 Parklyset på fører siden funker kun når nærlysene er på. Straks jeg trykker inn bryteren til parklys så funker det ikke. noen som har vært borti samme problemet selv eller kan vite løsningen? Er forresten en 1986 modell 325i firedørs. lyktene er sotede DE linselys takker på forhånd for svar Mvh Mr.Silver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Mars 23, 2007 Share Skrevet Mars 23, 2007 jeg har og et problem. når man drar bryteren til andre hakket skal det jo lyse i parklysa. men på min er det helt svart. altså parklys virker ikke i det hele tatt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Mars 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2007 ingen som vet noe om dette ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geirauer Skrevet Mars 24, 2007 Share Skrevet Mars 24, 2007 Har du baklys i alle stillingene av bryteren da? Som sagt har jeg kun baklys når parklys er tente. hvis du tar av dekslet under rattet på din er det 3 releér. prøv å kjenn om dem sitter fast. På min mistet jeg også et parklys men det var bare et løst rele dær Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Mars 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2007 har baklys ja.. alt virker helt fint bak... er kun det problemet med parklyset... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geirauer Skrevet Mars 26, 2007 Share Skrevet Mars 26, 2007 okei. sjekk releét oppfor clutchpedalen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå