Akopley Skrevet Mars 23, 2007 Share Skrevet Mars 23, 2007 Hei og hopp, tenkte jeg skulle "pimpe" opp bimmern litt og håper på forslag osv fra dere Historien er følgende: Jeg eide en Toyota Celica (ja fy meg) og gubben eier en Bmw 325 1991, så fant vi ut at den ene måtte selges pga vi skal kjøpe bolig, selvfølgelig ble det min bil. Så nå er bimmern vorres bil, dvs halv part min, halvpart hans (har selv funnet ut at min del er fra og med motoren til fremste dørene, mens han får beholde passasjer dørene og ræva på biln ) Uansett, så siden det er MIN bil og nå, kan jeg gjøre det JEG har lyst til og med bilen. Han hater decaler (klistremerker, tribals, alt ettersom) på biler, og hvertfall på bmw, (skjønner godt at maaange her inne gjør det og) men nå har det seg slik at JEG liker det, og hadde tenkt å ha det på japsen min, men ble aldri nå av.. Så nå trenger jeg nettop DERES hjelp til forslag av decaler (farge, mønster, hvor får man kjøpt det, ebay, linker?osv) på bimmern, hvis noen kan photoshope det på bildet jeg legger ut, settes det stor pris på. Som takk for hjelp, og hvis dere gir meg et forslag jeg velger, skal jeg montere decalene mens gubben er å kjører langtransport, så når jeg henter han, skal jeg stå klar med film eller bilde kamera å ta bilde/film av trynet å reaksjon hans Det blir noe for seg selv.. Bilder: Ps: jeg er ikke slem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBenny Skrevet Mars 23, 2007 Share Skrevet Mars 23, 2007 Skaff BMW emblem i felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Akopley Skrevet Mars 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2007 Det har gubben selv tenkt å gjøre Skaff BMW emblem i felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen///M Skrevet Mars 23, 2007 Share Skrevet Mars 23, 2007 eit lite søtt bimmers.no klister i bakruta, tror ikke gubben din hadde blitt sur for det. men ikke overdriv med klistermerker over heile bilen da blir det ikke pent m-lister hadde og gjort seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Akopley Skrevet Mars 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2007 bimmers.no klister går ann, men vil fortsatt ha decaler på sidene av bilen, liker best sånn som går inn i fargen på bilen, hvis du skjønner m lister hadde gjort seg ja eit lite søtt bimmers.no klister i bakruta, tror ikke gubben din hadde blitt sur for det. men ikke overdriv med klistermerker over heile bilen da blir det ikke pent m-lister hadde og gjort seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobben! Skrevet Mars 23, 2007 Share Skrevet Mars 23, 2007 Dekaler? tja, hmm....svært skeptisk! Tribals? Skepsisen går over i en svak kvalme med påfølgende brekninger! Unnskyld hvis du tar det personlig, men det blir aldri pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Mars 23, 2007 Share Skrevet Mars 23, 2007 Tror det hadde blitt bråk i heimen om dama mi skulle ha klistra på "harrymerker" på min bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Mars 23, 2007 Share Skrevet Mars 23, 2007 med fare for at gubben din dumper deg ville jeg ikke gjort det hvis noe hadde satt på noe på bilen min som jeg ikke liker hadde jeg blitt bra mad!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobben! Skrevet Mars 23, 2007 Share Skrevet Mars 23, 2007 Å for å legge til det, så var bilen veldig fin som den var, forstår ikke behovet for klistremerker.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Mars 23, 2007 Share Skrevet Mars 23, 2007 Du bør heller vurdere sorte lister på fangerene og dørene for å bryte av grå fargen Ellers var det en veldig pen bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet Mars 23, 2007 Share Skrevet Mars 23, 2007 Som tidligere sagt her, m-lister gjør seg... ville så lakkert de i bilens farge, og samtidig lakkert dør-håndtakene da hadde jeg ikke gjort mer med den.... Du skulle nok beholdt celicaen om du absolutt skal ha decaler..... det passer bare ikke på en BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Mars 23, 2007 Share Skrevet Mars 23, 2007 Klistremerker gjør seg ikke på noen biler, tribal er vel noe av det styggeste man kan sette på en bmw bortsett fra monster styling og lexuslykter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robel Skrevet Mars 23, 2007 Share Skrevet Mars 23, 2007 Dekaler? tja, hmm....svært skeptisk!Tribals? Skepsisen går over i en svak kvalme med påfølgende brekninger! Unnskyld hvis du tar det personlig, men det blir aldri pent haha dagens! Helt enig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trulsen Skrevet Mars 23, 2007 Share Skrevet Mars 23, 2007 Nå er det jo ikke akkurat dette jenta spør etter. Jeg føler hun har bestemt seg og foreslår at de som liker dette og har gode saklige innspill i denne saken om å hjelpe til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mars 23, 2007 Share Skrevet Mars 23, 2007 Du bør heller vurdere sorte lister på fangerene og dørene for å bryte av grå fargen Ellers var det en veldig pen bil. Hmm.. Er dette fordi det er slik man gjorde det i gamle dager, og på nye billige biler nu, eller fordi du syntes det er pent? Personlig (og ikke bare min mening), så ser det helt på bærtur ut å gjøre dette. Skal kanskje folk med sort bil (som ikke trenger å lakkere disse i bilens farge for å få pent) da lakkere listene i hvitt for å bryte sortfargen? Som tidligere sagt her, m-lister gjør seg... ville så lakkert de i bilens farge, og samtidig lakkert dør-håndtakene da hadde jeg ikke gjort mer med den.... Du skulle nok beholdt celicaen om du absolutt skal ha decaler..... det passer bare ikke på en BMW Lakkering av dørhåndtak er ikke så veldig smart, med tanke på å få lakken til å sitte godt etter mange mange tusen gangers bruk. Jeg vil isåfall heller anbefale å kjøpe slike stygge crom-håndtak som man klistrer utenpå de originale. Da kan man bare pusse ned de crom-håndtakene og få dem lakkert. Begynner fargen etterhvert å gå bort/prelle av, så tar man dem bare av, og slipper å måtte erge seg over stygge håndtak hvor lakken er delvis borte på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå