Mr.Silver Skrevet Mars 23, 2007 Share Skrevet Mars 23, 2007 Bilen har stått en del mnd nå , og når jeg startet den opp idag igjen så merket jeg at det var blitt bitte litt grått i oljetoppa... Kan dette være pga bilen har stått en stund bare ? vært store forskjeller på temperatur.. Mvh Mr.Silver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan e34 Skrevet Mars 23, 2007 Share Skrevet Mars 23, 2007 Skal nok ikke ha noe å si at den har stått, bytt olje og følg med på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Mars 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2007 Trodde egentlig ikke det jeg heller... men håpte jo veldig på det da.. kansje at det kunne være kondens eller noe sånt. Men er ikke en stor jobb å bytte toppakning uansett så må jeg gjøre det så er det bare sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bonden Skrevet Mars 23, 2007 Share Skrevet Mars 23, 2007 Er det denne motorn som har tendens til å få sprekk fra vannkanaler opp i kamlagring ?. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.E.H Skrevet Mars 24, 2007 Share Skrevet Mars 24, 2007 prøv å kjør en stund.. til motoren har gått seg skikkelig varm og litt til:Phehe.. kanskje en times tid.. så ser du om det enda er der.. kan være temp forskjeller som gjør dette! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JayDawgKL Skrevet Mars 24, 2007 Share Skrevet Mars 24, 2007 hadde samme mistankene med min 325, men etter en dag med god kjøring, så var det tegn til gåen toppakning lenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Mars 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2007 Skal ha prøve skilt på den en dag så da er det stoor fare for at den får kjørt seg god og varm hehe.. bruker som oftest ikke å være et problem må jo bruke bilen når man kan da sperra gjør ikke saken noe kjedeligere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rotty Skrevet Mars 24, 2007 Share Skrevet Mars 24, 2007 Alle motorer som står en stund får den grå,brune dritten som du ser når du åpner topplokket, er ikke sikker på hva som gjør det men mulig det er kondensen som bygger seg opp med tiden, sett mange slike motorer alle typer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Mars 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2007 Håper iallefall at det ikke er noe med topp pakningen eller sprekke i toppen.. topp pakning er jo ingen stor sak, men kjipt å må handle ny topp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå