M-Turbo Skrevet Mars 23, 2007 Skrevet Mars 23, 2007 Bmw M535i Turbo IC. er opprinnelig en orginal M535i 1986 modell. Motor: M30 3,5 liter fra e34 92 mod Forstærka råda, smidde stempel porta topp. Xs-power turbo, dump og manifoil, X-racing Intercooler Dta s80 pro motorstyring, 3 electromotive doble coila. siemens deka 630 ccm dysa . 6 puck sinterlammela, helix trykkplate(700nm) Elekctromotive mapsensor, mat sensor Utvendig: Orginal m-tech styling, modda front(spakla på 210 facelift leppe nederst) Sølvgrå kanjt nedentil, sota ruta, div reklame. Interiør: Org. momo ratt, sportsstoler, oljetrykk, oljetæmp, vannjtæmp og turbotrykk.
mOMOe Skrevet Mars 24, 2007 Skrevet Mars 24, 2007 endelig er du på bimmers jævli fin bil altså. ordentlig go28
///MoePower Skrevet Mars 25, 2007 Skrevet Mars 25, 2007 Velkommen hit Leppa i sølv stakk seg kanskje litt ut, men ellers syns jeg bilen hadde en svært pen farge. Stemte fin jeg
Kjell Rune Skrevet Mars 25, 2007 Skrevet Mars 25, 2007 leppa i sølv ødela det meste for meg. så synest jeg den såg sliten ut i lakk og hadde div rustfremtredinger som man kunne c på bilde.. men så er det og en forskjell mellom Fin og stygg da. for stygg var den ikke men jeg vil ikke si det der var en fin e28 i forholdt til FINE e28 biler.
OAF Skrevet Mars 25, 2007 Skrevet Mars 25, 2007 M535 er utrolig pene biler,...men helst cleane og pene å at det blir beholdt vertfall litt av det orginale etter min mening...klistremerkene og sølvlakken på frontleppa ble i det meste laget synst jeg.. Men for all del; Pen bil uansett
M-Turbo Skrevet Mars 26, 2007 Forfatter Skrevet Mars 26, 2007 noen som har turbomanifold til m30 motoren????
earl-t-james Skrevet Mars 26, 2007 Skrevet Mars 26, 2007 gamlebilen min d det,vel å merke uten klistremerker og sølv fremme.. han som kjøpte den av meg som monterte turbo maskineri..
M-Turbo Skrevet Mars 26, 2007 Forfatter Skrevet Mars 26, 2007 Han som hadde den før meg, hadde satt på en 745 turbo...med en heimsnekra manifold...ikke særli pent....nå er det et helt nytt oppsett på han.. virket som om han har hatt det travelt når han ha årna..
bmw-turbo Skrevet April 1, 2007 Skrevet April 1, 2007 der du ha spakla på fronten var ikke fint.syns ikke man skal øddelegge en m front.men d er min mening da..men for all del en pen bil.
M-Turbo Skrevet Mai 2, 2007 Forfatter Skrevet Mai 2, 2007 noen som vet hva slagsføler det er som står på triggerhjulet på en 92 mod 3,5? tror det er en hallgiver, den har iaff 3 ledninger...en som er skjermet å en svart, og den siste gul.
blomvik Skrevet Mai 3, 2007 Skrevet Mai 3, 2007 Rått med E-28 med turbo, men å ødelegge en original M535 lika ei ikkje.
Ola. Skrevet Mai 4, 2007 Skrevet Mai 4, 2007 noen som vet hva slagsføler det er som står på triggerhjulet på en 92 mod 3,5? tror det er en hallgiver, den har iaff 3 ledninger...en som er skjermet å en svart, og den siste gul. Mener det er hallgiver ja.. Han du kjøpte den av, hadde vel en E28 turbo til når du henta den? Han som kjøpte M535i turbo`n jeg bygde det.. Synes jeg kjenner igjen den bilen der serru..
M-Turbo Skrevet Mai 8, 2007 Forfatter Skrevet Mai 8, 2007 han hadde ikke d den gangen nei...men vet han har fådd i seg en etter det var vel i månedshifte mai juni i fjord
M-Turbo Skrevet Juli 9, 2007 Forfatter Skrevet Juli 9, 2007 da var d kanshe på tide me noen nye bilder.. har gådd litt trasig en stund nå, men i dag kåm intercoolern:P nå skal den starte iløpet av 2 uker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå