Bjørn B Skrevet Mars 23, 2007 Share Skrevet Mars 23, 2007 Som topic sier. Jeg har en M30B30 i min E34, når jeg søker på den, for å se hvilke problemer folk har hatt eller rett og slett bare for å lære mer om motoren min, så dukker det svært lite opp... Siden B35 og B30 er fra samme motor familie, er det da rett av meg å anta at de har mange av de samme problemene? Det hadde hjulpet meg ut masse... Og når jeg først har en tråd gående, hvilken olje fyller andre M30 eiere på sin motor? Skal ha mitt første oljeskift på den nå (ny bil) og er vel ikke nødvendig å finne opp hjulet på nytt... Mvh Bjørn B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn B Skrevet Mars 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2007 Ingen som vet? Hadde hjulpet meg ut en god det.... Bjørn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 25, 2007 Share Skrevet Mars 25, 2007 Ja, det er klart du kan videreføre mange av problemene/løsningene til din, mye vil garantert være likt. Du må bare være obs der det ikke er det. Når det gjelder olje så var det begrensa med valg da den motoren ble laget - tror nok du kan fylle det meste. Brukte helsynt 5-50W på min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå