Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
vil da sei at det ikkje er nåke problem å få godkjent 325 e30 med e36 325 motor :) ? det kommer jo under dei 15%ene

Det blir noe annet igjen siden m50 motoren har aldri kommet ut orginalt i fra bmw/AC/Hartge/Alpina.

Da må man gå den veien hvor mye tyngere m50 motoren er i forhol til m20 så må man skaff bremser og fjær/dempere etter tyngden den får på fronten. da må du skaff deg juster bar bremse kraft i mellom fram og bak aksel vist det skal bli helt riktig.

Skrevet
vil da sei at det ikkje er nåke problem å få godkjent 325 e30 med e36 325 motor :) ? det kommer jo under dei 15%ene

Det blir noe annet igjen siden m50 motoren har aldri kommet ut orginalt i fra bmw/AC/Hartge/Alpina.

Da må man gå den veien hvor mye tyngere m50 motoren er i forhol til m20 så må man skaff bremser og fjær/dempere etter tyngden den får på fronten. da må du skaff deg juster bar bremse kraft i mellom fram og bak aksel vist det skal bli helt riktig.

hmm:/ okai har sotte m50 motor i bilen min nå så håper det ikkje blir så altfor vanskli å godkjenne:p

Skrevet

var å snakket med BT i Kristiansund for å høre om dette med turbo i e30 325i, dette var veldig kostbart sa han jeg snakket med, fordi at jeg måtte til tyskland å skaffe meg en syklus test på co`n. fordi at det ikke var nok med co måling på tomgang. Dette mente han kostet over 100000 å gjøre selv. helvetes fyr. hva sier andre BT rundt om i landet om dette?

Skrevet
var å snakket med BT i Kristiansund for å høre om dette med turbo i e30 325i, dette var veldig kostbart sa han jeg snakket med, fordi at jeg måtte til tyskland å skaffe meg en syklus test på co`n. fordi at det ikke var nok med co måling på tomgang. Dette mente han kostet over 100000 å gjøre selv. helvetes fyr. hva sier andre BT rundt om i landet om dette?

IKKE snakk med Kr.sund BT om turbo-bygging...

Jeg har snakket med 4 forskjellige BT og alle ville ha forskjellige dokumenter for å godkjenne min bil med turbo...Tr.heim er de som vil og kan mest...anbefaler de igrunn.. de er ihvertfall såpass sikre at de vet litt om hva som må til!

Skrevet

når jeg spørte om turbo på min 318i for noen år siden så skulle det gå bra..

men har med cat du kanskje?? biln min med turbo målte 0,52 på co. Jeg kan ha 3,5 siden jeg har sisste modell før det kom cat

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...