robel Skrevet Mars 23, 2007 Share Skrevet Mars 23, 2007 Som dere ser har bmw bestemt seg å blande E30,E46 og E60 i sin nye m3. Noen som kommer til å bestille? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Mars 23, 2007 Share Skrevet Mars 23, 2007 dum spøk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Mars 23, 2007 Share Skrevet Mars 23, 2007 den var nesten fin, bortsett fra fronten og hekken... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robel Skrevet Mars 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2007 dum spøk! må være lov å være litt morsom =) DET ER JO HELG! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Mars 23, 2007 Share Skrevet Mars 23, 2007 hehe sant nok! Skal på jobb i morgen så var ikke klar for den ennu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mars 23, 2007 Share Skrevet Mars 23, 2007 Dette er en forferdelig stygg skyss.. Den har vært oppe her før en gang også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mars 23, 2007 Share Skrevet Mars 23, 2007 Snodig kreasjon det der. Hvordan kommer folk på disse tankene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Mars 23, 2007 Share Skrevet Mars 23, 2007 Har folk fra Østblokken fått voldsomt mye fritid nå eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 24, 2007 Share Skrevet Mars 24, 2007 For mye tilgang på tyvegods.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mars 24, 2007 Share Skrevet Mars 24, 2007 syns den ligner på en daihatsu charade.. spesielt bakpartiet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen///M Skrevet Mars 24, 2007 Share Skrevet Mars 24, 2007 koss i helvete dei har kåme på å laga noge så jævla grimmt forstår eg ikke , men va jo frå polen, så det sier jo litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Mars 24, 2007 Share Skrevet Mars 24, 2007 Mye rart som kommer fra polen Syns nesten den var litt kul jeg. Hadde vært morro å hatt stående hjemme i gården Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBenny Skrevet Mars 24, 2007 Share Skrevet Mars 24, 2007 Uff, står alltid LT eller PL på skilta til sånne mongo biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mars 24, 2007 Share Skrevet Mars 24, 2007 Tror jeg ler meg ihjel, hvorfor bruke tid på ett sånt lite pent prosjekt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Mars 24, 2007 Share Skrevet Mars 24, 2007 Så er originalpolitiet igang her Syns det er litt kult jeg da, den er jo satt sammen av flere typer BMW med en E30 som utgangspunkt, og det ser jo ikke ut til å være direkte dårlig arbeid, eller? Kunne skjønt klagingen hvis det var en E30 som var bygd om til Audi eller MB lissom... Jeg syns hvertfall dette var et kult bygg fra Polakkene, for en gangs skyld. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå