EvenS Skrevet Mars 23, 2007 Skrevet Mars 23, 2007 Har senket bilen min 60\40 med et Apex sett med fjører og dempere, men er plaget med at det subber i hjulbuen med en gang jeg ligger på litt i sving. Kjører med 8x18" ET35 med 225\40R18 dekk. Er ikke fornøyd med stivheten i senkesettet. Så lurer på om det vil vær noe poeng i å få tak i andre fjører til de demperene jeg har nå? Noen som er spesielt stive som kan fjerne problemet? Har ikke råd til et komplett sett med nye justerbare dempere selv om det nok hadde vært det beste.
Christopher Skrevet Mars 23, 2007 Skrevet Mars 23, 2007 Er det inne i hjulbuen eller skjermen det tar i?
EvenS Skrevet Mars 23, 2007 Forfatter Skrevet Mars 23, 2007 Skjærmen, rett i metallet. Går bra ved rolig kjøring, men skal ikke store farta i sving til før det tar borti.
ChrZZ Skrevet Mars 23, 2007 Skrevet Mars 23, 2007 Hør med http://www.valsespesialisten.no/ det ;D Mange her på forumet som er fornøyd med han.
qwest7 Skrevet Mars 23, 2007 Skrevet Mars 23, 2007 Eiback fjærer er di beste har jeg hørt ! Er fjærene dine gammle ? dårlige fjærer synker med årene
EvenS Skrevet Mars 24, 2007 Forfatter Skrevet Mars 24, 2007 Er et helt nytt Apex senkesett. Hjelper ikke valse, drar jo bare inn falsen på innsiden da, subber i heile buen på undersida, den kommer jo ikke høyere uansett uten du går berserk med vinkelsliper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå