Garasjesalg Skrevet Mars 24, 2007 Skrevet Mars 24, 2007 hei hå. Trenger littegrann hjelp her igjen. Starta kjerra for en stund siden, men sliter litt med ujavn tomgang. Så lurer da på følgende: -Hvordan feilsøke LMM? Har en mistanke om denne! -Hvordan feilsøke tomgangsregulatoren? Noen andre ting som spiller inn her? Når den går på tomgang går den ujavnt, men med en gang jeg ruser litt så plutselig går d som d skal.. Dette er en E30 87 modell 325.
vetu03 Skrevet Mars 24, 2007 Skrevet Mars 24, 2007 Hadde akkurat samme problemet for en liten stund siden... bytte lambdasonda og alt ble helt bra!! Tror du kan ta å spraye startgass rundt slangene på luftfilteret for og se om den trekker falsk luft, den vil da ruse seg opp litt hvis den trekker falsk luft... Ellers så tror jeg du kan koble ut de forskjellige delene, de vil da gå i et slagis "nødmodus"... Sikkert noen andre som har bedre peiling på dette her inne... Og hvis du søker litt, så ligger det mange tråder om dette her inne...
Garasjesalg Skrevet Mars 24, 2007 Forfatter Skrevet Mars 24, 2007 Vel, sprayet startgass har jeg gjort, og det er potte tett rundt. Trenger å vite hvordan man feilsøker en lmm og tomgangsregulator, slik at jeg ivertfall kan utelukke disse..
Garasjesalg Skrevet Mars 24, 2007 Forfatter Skrevet Mars 24, 2007 Vel vel. Tatt komp test på sylindrene. Og det viste seg at sylinder 1,3,4 hadde atskillig mindre komp enn de andre. Enten så er det noen ringer som har fått seg en smell påvei ned, eller ringer som står feilstilt. Eller så er rett og slett ikke toppen plan, selv om den har vært på planing og sveising...
Sir Hofstad Skrevet Mars 25, 2007 Skrevet Mars 25, 2007 hei igjen... Svarte deg på forrige tråd. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=4 ... c&start=15
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå