Eika Skrevet Mars 24, 2007 Skrevet Mars 24, 2007 jeg må selge noen deler som ligger i garasjen og tar plass.. 86/87 m30b34 motor, 5trinns girkasse, ledningsnett og hjerne, motorfester til e30, innkorta mellomaksel, eksos (kun fra manifoil og halveis bakover) gulekoni, H&R senkefjærer (vet ikke hvor mange mm), radiator selges kun samlet.. 11000kr evt HB ved stor interesse ring på 40603881 hvis det er noe mer dere lurer på... hvis dere lurer på noe om motor/gir så spør mOMOe siden det er gamle hans gamle motoren min var knakende god når jeg hadde den.men den har stått en stund nå, med mindre eika har fått testa den?? så oljekanalene burde spyles opp, samt overtrykksventilen pleier gjerne å henge seg på disse motorene når blir stående over lengere perioder. goe goe e28'n vøtt jeg har ikke fått testa den her kan dere se hvor mye gulekoniene og H&R fjærene senka e30'n til en kamerat med m5 motor
Eika Skrevet Mars 24, 2007 Forfatter Skrevet Mars 24, 2007 fått bud på 4000kr for motorfester å mellomaksel.. kom med bud på alt det andre hvis dere er intresert
Eika Skrevet Mars 27, 2007 Forfatter Skrevet Mars 27, 2007 kom med bud.. tar plass i garasjen girkassa, motorfester, mellomaksel og eksos er solgt
Mr-x Skrevet Mars 28, 2007 Skrevet Mars 28, 2007 kom med bud.. tar plass i garasjengirkassa, motorfester, mellomaksel og eksos er solgt Pris på motor? stand?
mOMOe Skrevet Mars 31, 2007 Skrevet Mars 31, 2007 den har gått 234000km etter hva som står på telleren. ellers så var den bra når jeg hadde den, men nå har den stått i ganske lang tid så oljekanalene er nok rimelig tette, samt overtrykksventilen henger helt sikkert. sånn ellers mener jeg den er helt fin. pris kan ikke jeg svare på akkurat
BMW_Larsen Skrevet Juni 5, 2007 Skrevet Juni 5, 2007 sitter det bunnpanne fra e34 på denne? om den blir rimelig kunne jeg godt tenkt meg denne som dele motor.. send meg en pm med pris.
BmwKlovn Skrevet Juni 6, 2007 Skrevet Juni 6, 2007 Tar jeg ikke feil holder di vel til i Skien i Telemark.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå