snurresprett Skrevet Mars 24, 2007 Skrevet Mars 24, 2007 Som topic, hvor mye lakk trenger en for å lakke utvendig en e36 og i tilleg front,bak,side, bakrutesenker, speil og øyelokk. Trenger å vite antall liter ferdigblandet. på forhånd takk
borte Skrevet Mars 24, 2007 Skrevet Mars 24, 2007 Slenger meg på denne da jeg lurer på akkurat det samme..
bmwdude Skrevet Mars 24, 2007 Skrevet Mars 24, 2007 vann basert eller tynnerbasert? metalic, eller en tett farge? en slaks bunn farge under,,,, eller samme farge som bilen deres er orginalt? Mvh Bil lakkerer i kr.sand
Ad|oS Skrevet Mars 24, 2007 Skrevet Mars 24, 2007 kan du ikke bare gi alle eksempler? Hva tar dere for full lakkering (gjerne "kveldsarbeid" hehe)?
borte Skrevet Mars 24, 2007 Skrevet Mars 24, 2007 I mitt tilfelle en E34 i denne fargen med kromspon eller flakes! vannbasert, tynnerbasert, metallic, tett, bunnfarge? Jeg har ikke så mye peiling på lakking, så det er opp til den som lakkerer bare jeg får fargen og resultatet jeg vil ha!
snurresprett Skrevet Mars 24, 2007 Forfatter Skrevet Mars 24, 2007 vann basert eller tynnerbasert? metalic, eller en tett farge? en slaks bunn farge under,,,, eller samme farge som bilen deres er orginalt? Mvh Bil lakkerer i kr.sand tynnerbasert metallic mest trolig ikke samme farge, matter ned. og der det behøvs sparkles og grunnes det.
BmwKlovn Skrevet Mars 25, 2007 Skrevet Mars 25, 2007 Litt OT: Synes folk spørr om alt annet her, jeg. Det burde vel være mulig å si CA hvor mange liter det går til lakkering. Burde vel være et enkelt spm?
kristom Skrevet Mars 25, 2007 Skrevet Mars 25, 2007 Kommer helt an på hvilken farge bilen har vært, hvilken den skal ha,effekt ol. Men ca 2,5-3,5l ville jeg regnet med..Med base ja, herder i tilegg da..
RoaldJ Skrevet Mars 26, 2007 Skrevet Mars 26, 2007 Det kommer helt ann på om fargen fyller godt. Hvor mange lag du skal ha og slik. Skal det lakkes inni dører f.eks, i motor-rom? Da blir det fort en ekstra liter og 2. Skal det lakkes inni døråpninger så går det vekk masse lakk til "ingenting". Men da jeg hel-lakket min Mitshubishi Galant, brukte han ca 3.5 liter inni dører og utvendig.
snurresprett Skrevet Mars 26, 2007 Forfatter Skrevet Mars 26, 2007 Da har eg en viss formening, bestiller litt for mye så får eg prøve i vei:)
Mr_Sunde Skrevet Mars 27, 2007 Skrevet Mars 27, 2007 Kommer helt an på hvilken farge bilen har vært, hvilken den skal ha,effekt ol. Men ca 2,5-3,5l ville jeg regnet med..Med base ja, herder i tilegg da.. En bruker da ikke herder i base. Må selvsagt ha klarlakk over som trenger litt herder, men ikke selve basen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå