jumpin Skrevet Mars 24, 2007 Share Skrevet Mars 24, 2007 Nåken som kjenner til den bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RogE36R Skrevet Mars 24, 2007 Share Skrevet Mars 24, 2007 Hvilken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jumpin Skrevet Mars 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2007 Ein Gul E34 som eg såg her på øyo ikveld.....Om du sikta te at da ikkje e bilder her så e da fordi eg ikkje fekk tatt nåken når han paserte.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mort Skrevet Mars 25, 2007 Share Skrevet Mars 25, 2007 sikkert ein haugesundsbil momo felgar?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jumpin Skrevet Mars 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2007 Da e eg ikkje heilt sikker på...Har fått hørra fra andre at den blei oppservert her på Stord fleire ganga på Lørdagen.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jumpin Skrevet Mars 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2007 Ingen som veit meir? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mort Skrevet Mars 26, 2007 Share Skrevet Mars 26, 2007 va de ein gule ein me gult dashbord å eikefelgar? bråke eksos? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jumpin Skrevet Mars 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2007 Eg fekk ikkje med meg fargen på interiøret, men eg meina å huska at det var eikefelga på den .....og det var litt lyd ja;) Har du peil på kass bil det er? Stylingen på den såg veldig kjekk ut.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mort Skrevet Mars 26, 2007 Share Skrevet Mars 26, 2007 e vanlige seidl styling. haugesunds bil ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jumpin Skrevet Mars 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2007 fullstendig Seidl? Fram- og bakfangar og sideskjørt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mort Skrevet Mars 26, 2007 Share Skrevet Mars 26, 2007 ja syns å meina på de... men ikkje heilt sikker da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå